SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

Cumu funziona u mixer horizontale cù altre equipaghji?

Un mixer horizontale pò travaglià cù altri equipaghji, è quelli sò:

Macchina di alimentazione cum'è alimentatore di vite è alimentatore di vacuum

Figura 1

U miscelatore horizontale hè cunnessu cù l'alimentatore di viti per trasferisce u materiale in polvere è granuli da u mixer horizontale à l'alimentatore di viti.Pò esse cunnessu ancu da una macchina à l'altru.Hè veloce è faciule d'utilizà.

Figura 2

L'alimentatore di vacuo ottene un altu vacuu attraversu u generatore di vacu utilizendu aria compressa per furnisce materiali.Ùn ci hè micca una pompa di vacuum meccanica.Havi una struttura simplice, hè chjuca in grandezza, senza mantenimentu, pocu rumore, faciule da cuntrullà, elimina a statica di materiale, è hè da i requisiti GMP.

Dopu à mischjà, i materiali devenu esse scaricati in u mixer horizontale utilizendu un alimentatore à vite, un tamisu è una tramoggia.

Figura 3

-I materiali sò scaricati attraversu u portu di scaricamentu di residui di l'alimentatore di vite.Hà una porta à u fondu di u tubu chì permette di pulisce u residuu senza avè da sguassà.

- U sieve hè adupratu per mantene e particelle fora di u sistema.

- L'aspettu vibratoriu di a tramoggia permette à u materiale di scorri facilmente.

U filler Auger pò cunnette cù l'alimentatore à vite è u miscelatore horizontale:

Figura 4

U filler di l'auger pò cunnette à l'alimentatore di viti è u mixer horizontale.U scopu hè di trasportà materiali in polvere è granuli da u mixer horizontale à l'alimentatore di viti, dopu andà à u filler di l'auger.Hè menu di un fastidiu, pigghia menu tempu, è hè più pruduttivu.Si pò creà una linea di pruduzzioni.

Sistema di imballaggio

Figura 5Figura 6

Sta linea di pruduzzione hè custruita intornu à un mixer horizontale è include un alimentatore à vite, è una macchina di riempimentu di l'auger, risultatu in una linea di produzzione efficiente è simplice di operare.In questu casu, pudete aduprà per riempie sacchetti è buttigli.


Tempu di post: 21-mar-2022