U frullatore à doppia cinta orizzontale s'applica à a mistura di polvere cù polvere, granuli, pasta o pocu liquidu, chì hè largamente adupratu in l'industria alimentaria, farmaceutica, chimica, agricula, ecc.
Site cunfusu per sceglie un frullatore à nastro? Spergu chì questu articulu vi aiuterà à piglià una decisione.
Ci sò trè passi per sceglie un mixer adattatu.
1. Sceglite un agitatore adattatu.
Per esse opzioni di agitatore dentru, nastro, pala, colter sò cumuni.

U nastru si adatta à a mistura di polvere cù densità simili, è a polvere hè faciule da fà agglomerà.
Perchè a cinta move i materiali in direzzioni opposte per ottene a cunvezione è schiaccia i grumi.
A pala hè adatta per mischjà a polvere
I granuli o e paste anu una grande differenza di densità.
Perchè e pale lancianu u materiale da u fondu à a cima, ciò chì pò mantene a forma originale di l'ingredienti è impedisce chì u materiale di densità più grande resti in fondu à a riva.


U nastru è a pala ponu esse cumminati, ciò chì cunvene à diversi ingredienti. Sè vo avete parechji prudutti cù polvere è granuli, questu agitatore serà a vostra megliu scelta.
Colter plus cutter, doppia azzione permetterà di ottene una alta omogeneità in pocu tempu. Hè più adattatu per a polvere cù materia prima cum'è pasta è fibra.

2. Sceglite un mudellu adattatu
Una volta sceltu u frullatore à nastro, si tratta di selezziunà un mudellu di vulume adattatu. Nurmalmente u vulume di mischju efficace piglia u 70% di u vulume tutale. È certi fornitori chjamanu i so mudelli cù u vulume tutale di mischju, mentre chì altri cum'è noi chjamanu i nostri mudelli di frullatori à nastro cù u vulume di mischju efficace.
Tuttavia, pudete urganizà a vostra pruduzzione cù u pesu micca u vulume. Duverete calculà u vulume di pruduzzione per ogni batch secondu a densità di u vostru pruduttu.
Per esempiu, un fabricatore produce 500 kg di farina per batch, cù quattru densità di 0,5 kg/L. A pruduzzione serà di 1000 L per batch. Ciò chì anu bisognu hè un frullatore à nastro di capacità di 1000 L. Dunque, u nostru mudellu TDPM 1000 hè adattatu.
Fate attenzione à u mudellu di i furnitori. Assicuratevi chì 1000L sia a so capacità è micca u vulume tutale.
3. Verificate a qualità di u frullatore à nastro
L'ultimu passu hè di sceglie un frullatore à nastro di alta qualità. Ci sò certi prublemi chì sò più prubabili di accade cù un frullatore à nastro micca cusì bonu.
Sigillatura di l'alberu: una bona sigillatura di l'alberu pò passà a prova di l'acqua. A perdita di polvere da a sigillatura di l'alberu dà sempre prublemi à l'utilizatori.
Sigillatura di scarica: a prova cù l'acqua mostra ancu l'effettu di sigillatura di scarica. Parechji utilizatori anu scontru prublemi di perdite à a scarica.
Saldatura cumpleta: A saldatura cumpleta hè una di e parti più impurtanti per e macchine alimentari è farmaceutiche. Cù una saldatura micca cumpleta, a polvere resterà in u spaziu, ciò chì puderia inquinà a polvere fresca in u prossimu batch. Ma a saldatura cumpleta è una bona lucidatura eliminanu ogni spaziu trà a cunnessione di l'hardware, ciò chì vi purterà una bona qualità di a macchina è una bona sperienza d'usu.
Design faciule da pulisce: Un frullatore à nastro faciule da pulisce vi farà risparmià assai tempu è energia.
Spergu chì uttenerete qualchì bona idea da questu articulu, è spergu chì uttenerete un frullatore à nastro soddisfattu.
Data di publicazione: 26 di ghjennaghju di u 2022