SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

Cume aduprà a macchina di riempimentu di polvere di auger

Ci sò macchine di riempimentu di polvere semi-automatiche è automatiche:
Cumu deve esse aduprata una macchina di riempimentu semi-automatica?

Preparazione:

Pigliate l'adattatore, accende u putere è poi gira u "interruttore di l'alimentazione principale" in u sensu orariu 90 gradi per accende u putere.

imagine 1

Nota: U dispusitivu hè esclusivamente equipatu cù una presa trifase di cinque fili, una linea diretta trifase, una linea nulla monofase è una linea di terra monofase.Attentu à ùn aduprà micca un cablaggio sbagliatu, o pò esse dannu à i cumpunenti elettrici o scossa elettrica.Prima di cunnette, assicuratevi chì l'alimentazione currisponde à a presa di alimentazione è chì u chassis hè salvu in terra.(Una linea di terra deve esse cunnessa; altrimenti, ùn solu ùn hè micca sicura, ma ancu causa assai interferenza à u segnu di cuntrollu). macchina automatica di imballaggio.
2.Attach la surgente aria nicissarii à l 'inlet: pressure P ≥0.6mpa.

imagine 2

3.Rotate u buttone rossu "Emergency stop" in u sensu orariu per lascià u buttone saltà.Allora pudete cuntrullà l'alimentazione.

imagine 3

4.First, fate un "test funziunamentu" per assicurà chì tutti i cumpunenti sò in bonu funziunamentu.

Entre in u statu di travagliu:
1. Accendi l'interruttore di putenza per entre in l'interfaccia di boot (Figura 5-1).A schermu mostra u logu di a cumpagnia è l'infurmazioni rilativi.Cliccate in ogni locu nantu à u screnu, entre in l'interfaccia di selezzione di l'operazione (Figura 5-2).

imagine 4

2. L'interfaccia di selezzione di l'operazione hà quattru opzioni di operazione, chì anu i seguenti significati:

Ingressu: entre in l'interfaccia operativa principale, mostrata in Figura 5-4.
Impostazione di i paràmetri: stabilisce tutti i paràmetri tecnichi.
Test di Funzione: Interfaccia di Test di Funzione per verificà s'ellu sò in Cundizioni di Funzionamentu Normale.
Fault View: Vede a cundizione di difettu di u dispusitivu.
Test di funzione:
Cliccate "Function Test" in l'interfaccia di selezzione di u funziunamentu per entre in l'interfaccia di test di funzione, mostrata in Figura 5-3.I buttoni di sta pagina sò tutti i buttoni di teste di funzione.Cliccate nantu à unu di elli per inizià l'azzione currispondente, è cliccate di novu per piantà.À l'iniziu iniziale di a macchina, entre in questa pagina per eseguisce una prova di funzione.Solu dopu à sta prova, a macchina pò eseguisce nurmale, è hè capaci di entre in a prova di shakedown è u travagliu formale.Se u cumpunente currispundente ùn funziona micca bè, risolve i prublemi prima, poi cuntinueghja u travagliu.

imagine 5

"Filling ON": Dopu avè installatu l'assemblea di l'auger, avviate u mutore di riempimentu per pruvà a cundizione di funziunamentu di l'auger.
"Mixing ON": Avviate u mutore di mischju per pruvà a cundizione di mischju.Sia a direzzione di mischju hè curretta (se ùn hè micca, inverte a fase di l'alimentazione), s'ellu ci hè rumore o collisione di l'auger (se ci hè, ferma immediatamente è risolve i prublemi).
"Feeding ON": Avviate u dispusitivu di alimentazione di supportu.
"Valve ON": avvià a valvula solenoide.(Stu buttone hè riservatu à a macchina di imballaggio dotata di dispusitivi pneumatici. Se ùn ci hè nimu, ùn hè micca bisognu di stabilisce.)
Parametrizazione di i paràmetri:
Cliccate "Parameter setting" è inserite a password in a finestra di password di l'interfaccia di paràmetru.Prima, cum'è mostra in Figura 5-4, entre a password (123789).Dopu avè inseritu a password, sarete purtatu à l'interfaccia di paràmetri di u dispusitivu.(Figura 5-5) Tutti i paràmetri in l'interfaccia sò guardati in i formulazioni currispondenti à u stessu tempu.

imagine 6

Impostazione di riempimentu: (Figura 5-6)
Modu di riempimentu: sceglite u modu di voluminu o u modu di pesu.
Quandu sceglite u modu di voluminu:

imagine 7

Velocità di l'auger: A velocità à a quale l'auger di riempimentu gira.Più veloce hè, più veloce a macchina si riempia.Basatu nantu à a fluidità di u materiale è a so proporzione, l'impostazione hè 1-99, è hè cunsigliatu chì a vitezza di a vite hè di circa 30.
Ritardo di Valve: Tempu di ritardu prima chì a valvula di l'auger si chjude.
Sample Delay: A quantità di tempu chì ci vole à a scala per riceve u pesu.
Pesu attuale: Questu mostra u pesu di a scala in questu mumentu.
Sample Weight: Pesu leghje attraversu u prugramma internu.

Quandu sceglite u modu di voluminu:

imagine 8

Velocità di riempimentu veloce:a velocità di rotazione di l'auger per un riempimentu veloce.

Velocità di riempimentu lenta:a velocità di rotazione di l'auger per un riempimentu lento.

Ritardo di riempimentu:u tempu chì ci vole à riempie un cuntinuu dopu avè principiatu.

Ritardo di mostra:A quantità di tempu chì piglia a scala per riceve u pesu.

Pesu attuale:Mostra u pesu di a scala in questu mumentu.

Pesu di mostra:Pesu leghje attraversu u prugramma internu.

Ritardo di valvola:u tempu di ritardu per u sensoru di pesu per leghje u pesu. 

Set di mistura: (Figura 5-7)

imagine 9

Modu di mistura: sceglite trà manuale è automaticu.
Auto: a macchina cumencia à riempie è mischjà à u stessu tempu.Quandu u riempimentu hè finitu, a macchina cesserà automaticamente di mischjà dopu à u "tempu di ritardu" di mistura.Stu modu hè adattatu per i materiali cù una bona fluidità per impediscenu di cascà per via di mischjà vibrazioni, chì resultaranu in una grande deviazione di u pesu di l'imballu.Se u tempu di riempimentu hè menu di u mischju hè "tempu di ritardu", u mischju serà in continuu senza pausa.
Manuale: vi lancerete manualmente o smettete di mischiare.Cuntinuerà à fà a listessa azzione finu à cambià a manera di pensà.U modu di mischju di solitu hè manuale.
Set di alimentazione: (Figura 5-8)

imagine 10

Modu di alimentazione:sceglite l'alimentazione manuale o automatica.

Auto:se u sensoru di u livellu di materiale ùn pò micca riceve alcun signale durante u "tempu di ritardu" di l'alimentazione, u sistema ghjudicherà cum'è un livellu di materiale bassu è principià l'alimentazione.L'alimentazione manuale significa chì avete da principià manualmente l'alimentazione accendendu u mutore di alimentazione.U modu di alimentazione di solitu hè automaticu.

Tempu di ritardu:Quandu a macchina hè alimentata automaticamente perchè u materiale fluttua in onde ondulate durante u mischju, u sensoru di livellu di materiale riceve qualchì volta u signale è à volte ùn pò micca.Se ùn ci hè micca un tempu di ritardu per l'alimentazione, u mutore di l'alimentazione accuminciarà più spessu, purtendu danni à u sistema di alimentazione.

Scale set: (Figura 5-9)

imagine 11

Calibrate u pesu:Questu hè u pesu di calibrazione nominale.Sta macchina usa 1000 g di pesu.

Tare:per ricunnosce tuttu u pesu nantu à a scala cum'è u pesu di tara.U "Pesu attuale" hè avà "0".

Passi in a calibrazione

1) Cliccate "Tare"

2) Cliccate "Zero Calibration".U pesu propiu deve esse indicatu cum'è "0".3) Mettite 500g o 1000g pesi nantu à a tavula è cliccate "caricamentu Calibration".U pesu affissatu deve esse coherente cù u pesu di i pesi, è a calibrazione serà successu.

4) Cliccate "salvà" è a calibrazione hè cumpleta.Se cliccate "Calibrazione di carica" ​​è u pesu attuale hè inconsistente cù u pesu, per piacè recalibrate secondu i passi sopra, finu à chì hè coherente.(Nota chì ogni buttone clicatu deve esse tenutu premutu per almenu un secondu prima di liberà).

Salvà:salvà u risultatu calibratu.

Pesu attuale: uu pesu di l'articulu nantu à a scala hè lettu à traversu u sistema.

Set d'alarme: (Figura 5-10)

imagine 12

+ Deviazione: u pesu attuale hè più grande di u pesu di destinazione.Se u bilanciu supera u overflow, u sistema alarmarà.

- Déviation :u pesu attuale hè più chjucu cà u pesu di destinazione.Se u equilibriu supera u underflow, u sistema alarmarà.

Mancanza di materiale:sensori di livellu materiale ùn ponu sente materiale per un periudu di tempu.Dopu stu tempu "menu materiale", u sistema ricunnoscerà chì ùn ci hè micca materiale in a tramoggia è per quessa alarme.

Motor Fault: Se ci hè un prublema cù i muturi, a finestra apparirà.Sta funzione deve esse sempre aperta.

Culpa di sicurità:Per i hoppers aperti, se u hopper ùn hè micca chjusu, u sistema alarmarà.I hoppers modulari ùn anu micca sta funzione.

Prucedura operativa di imballaggio:

Per piacè leghjite attentamente a sezione seguente per sapè nantu à l'operazioni principali di l'imballu formale è i paràmetri di parametri.

Hè ricumandemu di utilizà u modu di voluminu se a densità di materiale hè ancu.

1. Cliccate "Enter" nantu à l'interfaccia di selezzione di l'operazione per entre in l'interfaccia principale di u funziunamentu.(Figura 5-11)

imagine 13

2. Cliccate "Power ON", è a pagina di selezzione per "Motor Set" si apre, cum'è mostra in Figura 5-12.Dopu avè sceltu ogni mutore on o off, cliccate nant'à u buttone "Volta à u travagliu pagina" per andà in standby.

imagine 14

Figura 5-12 Interfaccia Motor Set

Mutore di riempimentu:Cumincià u mutore di riempimentu.

Moteur de mélange :Cumincià à mischjà u mutore.

Motore di alimentazione:Cumincià à alimentà u mutore.

3. Cliccate "Formula" per entre in a pagina di selezzione di formule è di cunfigurazione, cum'è mostra inFigura 5-13.A formula hè l'area di memoria di ogni tipu di cambiamenti di riempimentu di materiale secondu e so proporzioni rispettive, mobilità, pesu di imballaggio, è esigenze di imballaggio.Hà 2 pagine di 8 formule.Quandu rimpiazzà u materiale, s'è a macchina nanzu avia u registru formula di u listessu materiale, vi ponu subitu chjamà a formula currispundenti in u statutu di pruduzzione clicchendu "Formula No".e poi clicchendu "cunfirmà", è ùn ci hè bisognu di ri-aghjustà paràmetri dispusitivu.Sè avete bisognu di salvà una nova formula, selezziunate una formula in biancu.Cliccate "Formula No".e poi cliccate "cunfirmà" à entre sta formula.Tutti i paràmetri successivi seranu salvati in questa formula finu à selezziunate altre formule.

imagine 15

4. Cliccate "+, -"di "riempimentu plus" per sintonizà u voluminu di impulsu di riempimentu. Cliccate nant'à l'area di u numeru di a finestra, è l'interfaccia di input di u numeru si apre. Pudete scrive direttamente in volumi di impulsi. (U servomotore di u filler auger hà 1 rotazione di 200 impulsi. Sintonizzandu finemente i impulsi, pudete aghjustà u pesu di riempimentu per riduce e deviazioni.)

5. Cliccate "Tare"per ricunnosce tuttu u pesu nantu à a scala cum'è u pesu di tara. U pesu affissatu in a finestra hè avà "0". Per fà u pesu di l'imballu u pesu netu, l'imballaggio esterno deve esse piazzatu prima nantu à u dispusitivu di pesatura è poi tara. U pesu mostratu hè allora u pesu netu.

6. Cliccate nantu à l'area numerica di "Pesu di destinazione" per lascià a finestra di input di u numeru pop up. Allora scrivite u pesu di destinazione.

7. Modu Tracking, Cliccate "Tracking" per cambià à u modu di seguimentu.

Tracking: In questu modu, deve mette u materiale di imballaggio chì hè statu pienu nantu à a scala, è u sistema paragunà u pesu propiu cù u pesu di destinazione.Se u pesu di riempimentu attuale hè diversu da u pesu di destinazione, i volumi di impulsi aumenteranu o diminuiranu automaticamente secondu i volumi di impulsi in a finestra numerica.È s'ellu ùn ci hè micca deviazione, ùn ci hè micca aghjustamentu.I volumi di l'impulsu s'ajusteranu automaticamente una volta ogni volta chì hè pienu è pesatu.

Nisun Tracking: Stu modu ùn faci micca u seguimentu automaticu.Pudete arbitrariamente pisà u materiale di imballaggio nantu à a scala, è i volumi di impulsi ùn anu micca aghjustà automaticamente.Avete bisognu di aghjustà manualmente i volumi di impulsi per cambià u pesu di riempimentu.(Stu modu hè adattatu solu per u materiale di imballaggio assai stabile. A so fluttuazione di impulsi hè chjuca, è u pesu ùn hà pocu diviazione. Stu modu pò aiutà à migliurà l'efficienza di l'imballaggio.)

8. "Pacchettu No."Questa finestra hè principarmenti per l'accumulazione di numeri di imballaggio. U sistema mantene un registru ogni volta chì si riempie. Quandu avete bisognu di sguassà u numeru di pacchettu cumulativu, cliccate "Reset Counter,"è u conte di imballaggio serà sbulicatu.

9. "Cumincià à riempie" Sottu à a cundizione di "Filling motor ON", cliccate una volta è l'auger di riempimentu gira una volta per finisce un riempimentu. Questa operazione hà u listessu risultatu chì scende nantu à u pedale.

10. Sistema Prompt "Nota di sistema."Questa finestra mostra l'alarma di u sistema. Se tutti i cumpunenti sò pronti, mostrarà "Sistema Normale". Quandu u dispusitivu ùn risponde micca à l'operazione convenzionale, verificate l'indicazione di u sistema. Troubleshoot secondu u prompt. Quandu u currente di u mutore. hè troppu grande per via di una mancanza di fasi o di l'uggetti straneri chì l'impediscenu, a finestra "Fault Alarm" si apre. U dispusitivu hà a funzione di prutezzione di u mutore da sopra-corrente. Per quessa, deve truvà a causa di l'over-current. Solu dopu à risolve i prublemi, a macchina pò cuntinuà à travaglià.

imagine 16

Hè ricumandemu di utilizà u metudu di pesamentu se a densità di materiale ùn hè micca uniforme è vulete alta precisione.

1. Cliccate "Enter" nantu à l'interfaccia di selezzione di l'operazione per entre in l'interfaccia principale di u funziunamentu.(Figura 5-14)

imagine 17

Pesu attuale:U pesu propiu hè visualizatu in a casella digitale.

U pesu di mostra:A scatula digitale mostra u pesu di a latta precedente.

Pesu di destinazione:Cliccate nantu à a casella numerica per inserisce u pesu di destinazione.

Pesu di riempimentu rapidu:cliccate nantu à a casella numerica è stabilisce u pesu di u riempimentu veloce.

Pesu di riempimentu lento:cliccate nantu à a scatula digitale per stabilisce u pesu di riempimentu lento, o cliccate nantu à a manca è a destra di a scatula digitale per sintonizà u pesu.A quantità di fine-tuning di l'addizione è a sottrazione deve esse stabilita nantu à l'interfaccia di paràmetri di riempimentu.

Quandu u sensoru di pesu rileva chì u pesu di riempimentu veloce stabilitu hè statu righjuntu, u pesu di riempimentu lento hè cambiatu, è u riempimentu si ferma quandu u pesu di riempimentu lento hè ghjuntu.In generale, u pesu stabilitu per u riempimentu rapidu hè u 90% di u pesu di u pacchettu, è u 10% restante hè cumpletu da un riempimentu lento.U pesu stabilitu per riempimentu lento hè uguali à u pesu di u pacchettu (5-50 g).U pesu specificu deve esse aghjustatu in situ secondu u pesu di u pacchettu.

2. Cliccate "Power ON", è a pagina di selezzione di "Setting Motor" si apre, cum'è mostra in Figura5-15.Dopu avè sceltu ogni mutore on o off, cliccate u buttone "Enter" in standby.

imagine 18

Mutore di riempimentu:Cumincià u mutore di riempimentu.

Moteur de mélange :Cumincià à mischjà u mutore.

Motore di alimentazione:Cumincià à alimentà u mutore.

3. Cliccate "Formula" per entre in a pagina di selezzione di formule è di cunfigurazione, cum'è mostra inFigura 5-16.A formula hè l'area di memoria di ogni tipu di cambiamenti di riempimentu di materiale secondu e so rispettive proporzioni, mobilità, pesu di imballaggio è esigenze di imballaggio.Hà 2 pagine di 8 formule.Quandu rimpiazzà u materiale, s'è a macchina nanzu avia u registru formula di u listessu materiale, vi ponu subitu chjamà a formula currispundenti in u statutu di pruduzzione clicchendu "Formula No".e poi clicchendu "cunfirmà", è ùn ci hè bisognu di ri-aghjustà paràmetri dispusitivu.Sè avete bisognu di salvà una nova formula, selezziunate una formula in biancu.Cliccate "Formula No".e poi cliccate "cunfirmà" à entre sta formula.Tutti i paràmetri successivi seranu salvati in questa formula finu à selezziunate altre formule.

imagine 19

Cumu deve esse aduprata una macchina automatica di riempimentu di l'auger?

Preparazione:

1) Inserite a presa di corrente, accende l'alimentazione è gira l'"interruttore di alimentazione principale"

In senso orario da 90 gradi per accendere l'energia.

imagine 20

NOTA:U dispusitivu hè esclusivamente equipatu cù una presa trifase di cinque fili, una linea diretta trifase, una linea nulla monofase è una linea di terra monofase.Attentu à ùn aduprà micca un cablaggio sbagliatu, o pò esse dannu à i cumpunenti elettrici o scossa elettrica.Prima di cunnette, assicuratevi chì l'alimentazione currisponde à a presa di alimentazione è chì u chassis hè salvu in terra.(Una linea di terra deve esse cunnessa; altrimenti, ùn solu ùn hè micca sicura, ma ancu causa assai interferenza à u segnu di cuntrollu). macchina automatica di imballaggio.
2.Attach la surgente aria nicissarii à l 'inlet: pressure P ≥0.6mpa.

imagine 2

3.Rotate u buttone rossu "Emergency stop" in u sensu orariu per lascià u buttone saltà.Allora pudete cuntrullà l'alimentazione.

imagine 3

4.First, fate un "test funziunamentu" per assicurà chì tutti i cumpunenti sò in bonu funziunamentu.

Entre u travagliu
1.Turn u switch putenza à entre in l 'interfaccia di selezzione upirativu.

imagine 21

2. L'interfaccia di selezzione di l'operazione hà quattru opzioni di operazione, chì anu i seguenti significati:

Entre:Entra in l'interfaccia operativa principale, mostrata in Figura 5-4.
Parametrizazione di i paràmetri:Stabbilisce tutti i paràmetri tecnichi.
Test di funzione:Interfaccia di Test di Funzione per verificà s'ellu sò in cundizioni di travagliu normale.
Vista di l'errore:Vede a cundizione di difettu di u dispusitivu.

Funzioni è paràmetri:

Per piacè leghjite attentamente a sezione seguente per sapè nantu à l'operazioni principali di l'imballu formale è i paràmetri di parametri.

1.Click "Enter" nant'à u Operation Selection Interface à entre in l 'interfaccia upirativu principali.

imagine 22

Pesu attuale: A casella numerica mostra u pesu attuale attuale.

Pesu di destinazione: Cliccate nantu à a casella numerica per inserisce u pesu per esse misuratu.

Riempimentu Pulse: Cliccate nantu à a casella numerica per inserisce u numeru di impulsi di riempimentu.U numaru di impulsi di riempimentu hè proporzionale à u pesu.U più grande u numeru di impulsi, u più grande u pesu.U servomotore di u filler auger hà 1 rotazione di 200 impulsi.L'utilizatore pò stabilisce u numeru di impulsi currispundenti secondu u pesu di l'imballu.Pudete cliccà +-à a manca è à a diritta di a casella numerica per sintonizà u numeru di impulsi di riempimentu.U paràmetru di "seguimentu fine" per ogni addizione è sottrazione pò esse stabilitu in "seguimentu fine" in modu di seguimentu.

Modu Tracking: dui modi.

Tracking: In questu modu, duvete mette u materiale di imballaggio chì hè statu pienu nantu à a scala, è u sistema paragunà u pesu propiu cù u pesu di destinazione.Se u pesu di riempimentu attuale hè diversu da u pesu di destinazione, i volumi di impulsi aumenteranu o diminuiranu automaticamente secondu i volumi di impulsi in a finestra numerica.È s'ellu ùn ci hè micca deviazione, ùn ci hè micca aghjustamentu.I volumi di l'impulsu s'ajusteranu automaticamente una volta ogni volta chì hè pienu è pesatu.

Nisun Tracking: Stu modu ùn faci micca u seguimentu automaticu.Pudete arbitrariamente pisà u materiale di imballaggio nantu à a scala, è i volumi di impulsi ùn anu micca aghjustà automaticamente.Avete bisognu di aghjustà manualmente i volumi di impulsi per cambià u pesu di riempimentu.(Stu modu hè solu adattatu per u materiale di imballaggio assai stabile. A so fluttuazione di impulsi hè chjuca, è u pesu ùn hà pocu diviazione. Stu modu pò aiutà à migliurà l'efficienza di l'imballaggio.)

Package No. : Hè principalmente utilizatu per seguità i numeri di imballaggio. 

U sistema faci un registru ogni volta chì si riempie.Quandu avete bisognu di sguassà u numeru di pacchettu cumulativu, cliccate "Reset Counter,"è u conte di imballaggio serà sbulicatu.

Formulare:entre in a pagina di selezzione di formula è di impostazione, a formula hè l'area di memoria di ogni tipu di cambiamenti di riempimentu di materiale secondu e so proporzioni rispettive, mobilità, pesu di imballaggio è esigenze di imballaggio.Hà 2 pagine di 8 formule.Quandu rimpiazzà u materiale, s'è a macchina nanzu avia u registru formula di u listessu materiale, vi ponu subitu chjamà a formula currispundenti in u statutu di pruduzzione clicchendu "Formula No".e poi clicchendu "cunfirmà", è ùn ci hè bisognu di ri-aghjustà paràmetri dispusitivu.Sè avete bisognu di salvà una nova formula, selezziunate una formula in biancu.Cliccate "Formula No".e poi cliccate "Confirmà" à entre sta formula.Tutti i paràmetri successivi seranu salvati in questa formula finu à selezziunate altre formule.

imagine 23

Pesu di tara: cunsiderà tuttu u pesu nantu à a scala per esse u pesu di tara.A finestra di visualizazione di u pesu ora dice "0".Per fà u pesu di l'imballu u pesu netu, l'imballu esternu deve esse postu prima nantu à u pesatore è poi tara.U pesu di visualizazione hè dunque u pesu netu.

Motor ON/OFF: Entra in questa interfaccia.
Pudete selezziunà manualmente l'apertura o chjusu di ogni mutore.Dopu chì u mutore hè apertu, cliccate nantu à u buttone "Back" per vultà à l'interfaccia di travagliu.

imagine 24

Cumincià à imballà:Sutta a cundizione di "motore ON", cliccate una volta è l'auger di riempimentu gira una volta per finisce un riempimentu.
Nota di sistema:Mostra l'alarma di u sistema.Se tutti i cumpunenti sò pronti, mostrarà "Sistema Normale".Quandu u dispusitivu ùn risponde à u funziunamentu convenzionale, verificate a nota di u sistema.Risolve i prublemi secondu u prompt.Quandu u currente di u mutore hè troppu grande per una mancanza di fasi o oggetti stranieri chì u bluccanu, l'interfaccia "Fault Alarm" si apre.U dispusitivu hà u funziunamentu di prutezzione di u mutore da over-current.Per quessa, vi tocca à truvà a causa di u over-current.Solu dopu à risolve i prublemi, a macchina pò cuntinuà à travaglià.

imagine 25

Impostazione di i paràmetri
Cliccà "Setting Parameter" è inserendu a password 123789, entre in l'interfaccia di paràmetru.

imagine 26

1.Filling Setting
Cliccate "Filling Setting" nantu à l'interfaccia di paràmetri per entre in l'interfaccia di cunfigurazione di riempimentu.

imagine 27

Velocità di riempimentu:Cliccate nantu à a casella numerica è stabilisce a velocità di riempimentu.U più grande u numeru, più veloce serà a velocità di alimentazione.Set the range from 1 to 99. Hè ricumandemu per stabilisce una gamma da 30 à 50.

ritarduprimaRipienu :U quantità di tempu chì deve passà prima di riempimentu.Hè cunsigliatu di stabilisce u tempu trà 0,2 è 1 s.

Ritardo di mostra:A quantità di tempu chì piglia a scala per riceve u pesu.

Pesu attuale:Mostra u pesu di a scala in questu mumentu.

Pesu di mostra: hè u pesu di l'imballaggio più recente.

1)Paramètrage de mélange

Cliccate "Mixing Setting" nantu à l'interfaccia di paràmetri per entre in l'interfaccia di mistura.

imagine 28

Scegli trà u modu manuale è automaticu.

autumàticu:chistu significa chì a macchina principia à riempie è mischjà à u stessu tempu.Quandu u riempimentu hè finitu, a macchina cesserà automaticamente di mischjà dopu un tempu ritardatu.Stu modu hè adattatu per i materiali cù una bona fluidità per impediscenu di cascà per via di mischjà vibrazioni, chì resultaranu in una grande deviazione di u pesu di l'imballu.
Manuale:andrà in continuu senza alcuna pausa.A mistura manuale significa chì avete da principià manualmente o cessate di mischjà.Cuntinuerà à fà a listessa azzione finu à cambià a manera di cunfigurazione.U modu di mischju di solitu hè manuale.
Ritardo di mischju:Quandu aduprate u modu automaticu, hè megliu stabilisce u tempu trà 0,5 è 3 seconde.
Per mischjà manualmente, u tempu di ritardu ùn deve esse stabilitu.
3) Impostazione di l'alimentazione
Cliccate "Feeding Setting" nantu à l'interfaccia di paràmetri per entre in l'interfaccia di alimentazione.

imagine 29

Modu di alimentazione:Scegli trà l'alimentazione manuale o automatica.

autumàticu:se u sensoru di u livellu di materiale ùn pò micca riceve alcun signalu durante u "Tempu di Ritardo" di l'alimentazione, u sistema ghjudicherà cum'è un livellu di materiale bassu è principià l'alimentazione.U modu di alimentazione di solitu hè automaticu.

Manuale:vi Mulateri Di L'iniziu manually alimentazione, girannu u mutore di alimentazione.

Tempu di ritardu:Quandu a macchina hè alimentata automaticamente perchè u materiale fluttua in onde ondulate durante u mischju, u sensoru di livellu di materiale riceve qualchì volta u signale è à volte ùn pò micca.Se ùn ci hè micca un tempu di ritardu per l'alimentazione, u mutore di l'alimentazione accuminciarà più spessu, purtendu danni à u sistema di alimentazione.

4) Unscrambling Setting

Cliccate "Unscrambling Setting" nantu à l'interfaccia di paràmetri per entre in l'interfaccia di unscrambling.

imagine 30

Modu:Sceglite unscrambling manuale o automaticu.

Manuale:hè apertu o chjusu manualmente.

autumàticu:cumminciarà o si ferma secondu e regule predeterminate, vale à dì, quandu i latti di pruduzzione anu righjuntu un certu nùmeru o causatu congestioni, si fermerà automaticamente, è quandu u numeru di lattine nantu à u trasportatore hè ridutta à una certa quantità, serà principià automaticamente.

Stabilisci u "Delay of front blocking cans" clicchendu in a casella numerica.

U can unscrambler si ferma in autumàticu quandu u sensoru photoelectric detecta chì u tempu di marmellata di e latte nantu à u trasportatore supera u "Delay of front blocking cans".

Ritardamentu dopu à u bloccu frontale di lattine:Cliccate nantu à a casella numerica per stabilisce u "ritardu dopu a lattine di bloccu di fronte".Quandu a marmellata di lattine nantu à u trasportatore hè sguassata, e lattine avanzanu normalmente, è l'unscrambler di lattine principia automaticamente dopu à u ritardu.

Ritardo di lattine di back-blocking:Cliccate nantu à a casella numerica per stabilisce u ritardu di i latti di back-blocking.Un sensore di l'elettricità di foto di bloccu di back-can pò esse installatu nantu à u cinturione di scaricamentu di lattine cunnessu cù l'estremità posteriore di l'equipaggiu.Quandu u sensoru di l'elettricità di foto rileva chì u tempu di marmellata di e lattine imballate supera u "ritardu di i latti di bloccu di ritornu", a macchina di imballaggio fermerà automaticamente u travagliu.

5) Impostazione di pesa

Cliccate "Impostazione di pesatura" nantu à l'interfaccia di paràmetri per entre in l'interfaccia di cunfigurazione di pesa.

imagine 30

Pesu di calibrazione:U pesu di calibrazione mostra 1000 g, chì indica u pesu di u pesu di calibrazione di u sensoru di pesatura di l'equipaggiu.

Scale Weight: Hè u pesu propiu nantu à a scala.

Passi in a calibrazione

1) Cliccate "Tare"

2) Cliccate "Zero Calibration".U pesu propiu deve esse visualizatu cum'è "0", 3) Mettite 500g o 1000g pesi nantu à a tavula è cliccate "load Calibration".U pesu affissatu deve esse coherente cù u pesu di i pesi, è a calibrazione serà successu.

4) Cliccate "salvà" è a calibrazione hè cumpleta.Sè cliccà "Calibrazione di carica" ​​è u pesu attuale hè inconsistente cù u pesu, per piacè recalibrate secondu i passi sopra finu à chì hè coherente.(Nota chì ogni buttone clicatu deve esse tenutu premutu per almenu un secondu prima di liberà).

6) Cunsigliu di Posizionamentu Can

Cliccate "Setting Positioning Can" nantu à l'interfaccia di paràmetri per entre in l'interfaccia di Impostazione di Positioning Can.

imagine 32

Ritardà prima di pudè alzà:Cliccate nantu à a casella numerica per stabilisce "ritardu prima di pudè alzà".Dopu chì a lattina hè stata rilevata da u detector fotoelettricu, dopu à questu tempu di ritardu, u cilindru hà da travaglià è pusà a lattina sottu à l'outlet di riempimentu.U tempu di ritardu hè adattatu secondu a dimensione di a canna.

Ritardo dopu à Can Lift:Cliccate nantu à a casella numerica per stabilisce u tempu di ritardu.Dopu chì u tempu di ritardu hè passatu, pudete alzà u cilindru è eseguisce resets di ascensore.

U tempu di riempimentu di u cane : a quantità di tempu chì ci vole à caghjà u vasu dopu chì hè statu pienu.

Pò esce tempu dopu à caduta : Pò esce tempu dopu à caduta.

7) Impostazione di l'alarme

Cliccate "Alarm Setting" nantu à l'interfaccia di paràmetru per entre in l'interfaccia di cunfigurazione di alarme.

imagine 33

+ Deviazione:U pesu propiu hè più grande di u pesu di destinazione. Se u bilanciu supera u overflow, u sistema alarmarà.

- Déviation :u pesu attuale hè più chjucu cà u pesu di destinazione.Se u equilibriu supera u underflow, u sistema alarmarà.

Mancanza di materiale:A u sensoru di livellu di materiale ùn pò micca sente materiale per un tempu.Dopu stu tempu "menu materiale", u sistema ricunnoscerà chì ùn ci hè micca materiale in a tramoggia è per quessa alarme.

Motore anormale:A finestra apparirà s'ellu ci hè un difettu à i mutori.Sta funzione deve esse sempre aperta.

Sicurezza anormale:Per i hoppers aperti, se u hopper ùn hè micca chjusu, u sistema alarmarà.I hoppers modulari ùn anu micca sta funzione.

NOTA:I nostri machini sò fabbricati secondu e esigenze di i clienti attraversu strette teste è ispezioni, ma in u prucessu di trasportu, pò esse alcuni cumpunenti chì sò diventati allentati è purtati.Dunque, dopu a ricezione di a macchina, verificate l'imballu è a superficia di a macchina è l'accessori per vede s'ellu hè accadutu danni durante u trasportu.Leghjite attentamente queste struzzioni quandu utilizate a macchina per a prima volta.I paràmetri internu deve esse stabilitu è ​​aghjustatu secondu u materiale di imballaggio specificu.

5.Function Test

imagine 34

Test di riempimentu:Cliccate u "test di riempimentu" è u servomotore principia.Cliccate u buttone di novu è u servomotore si ferma.Se u servomotore ùn funziona micca, verificate l'interfaccia di impostazione di riempimentu per vede se a velocità di muvimentu fissa hè stabilita.(Ùn andate micca troppu veloce in u casu di rallentamentu spirale)

Test de mélange :Cliccate u buttone "Mixing Test" per inizià u mutore di mistura.Cliccate u buttone di novu per piantà u mutore di mischju.Verificate l'operazione di mischju è vede s'ellu hè currettu.A direzzione di mistura hè rotata in u sensu orariu (se incorrecte, a fase di putenza deve esse cambiata).S'ellu ci hè un rumore o una collisione cù a vite (se ci hè, ferma immediatamente è sguassate u difettu).

Test d'alimentazione:Cliccate u "Feeding Test" è u mutore di alimentazione principia.Cliccate u buttone di novu è u mutore di alimentazione si ferma.

Test di trasportatore:Cliccate u "test di trasportatore", è u trasportatore principia.Cliccate u buttone di novu è si ferma.

Pudete unscramble Test:Cliccate "Can unscramble test" è u mutore accuminciarà.Cliccate u buttone di novu è si ferma.

Test di Posizionamentu di Can:Cliccate u "test di posizionamentu di canna", u cilindru faci l'azzione, dopu cliccate u buttone di novu, è u cilindru hè resettatu.

Testu pò alzà:cliccate nant'à "can lift test" è u cilindru faci l'azzione.Cliccate u buttone di novu, è u cilindru resetta.

Test di valvola:Cliccate u buttone "Test di Valve", è u cilindru di serratura di u saccu face azzione.Cliccate u buttone di novu, è u cilindru resetta.(Per piacè, ignurate se ùn site micca cunnisciutu di questu.)


Tempu di Postu: Apr-07-2022