
U dispusitivu di u nervatura hè un dispusitivu di mischju largamente usatu in diverse industrie, rinumata per a so capacità per blend in polveri è granuli. U so disignu presenta un truffu in forma di u u-forma è una lotta di mischju solidu, cù lumi spirali cunnisciuti cum'è e cintine attaccate à l'arburu. Questa cunfigurazione permette i ribelli è l'albero per sustene l'altru, creendu un ambiente efficace di mistura.
Principu di Operazione:
Ribbon Design: The ribbons are designed in a spiral or helical shape, typically with one ribbon moving material from one end of the blender to the other, while the other ribbon moves material in the opposite direction. Questa duale muvimentu assicura un mischju currettu.
Flussu Materiale: L'azzione di mischju spinghje materiale à u centru di u blender, chì hè allora forzatu fora di a rotazione di e ribboni. Questu crea un altu effettu di mischju chì aiuta à ottene un mischju omogeneu.
Shear è mischjà: Cum'è i nastri rotate, u materiale hè sottumessu à e forze di shear. L'ingredienti si muvianu intornu à u circondu, assicurendu chì e materiali ancu cù diverse dimensioni è densità di particelle ponu esse uniformi mischiati.
Scaricamentu: Dopu u prucessu di blagnu hè cumpletu, i materiali ponu esse scaricati via una valvula o a porta à u fondu di a curula.
À u core di a funziunalità di u blender di a cinta hè a so azione di mischju, guidatu da un mutore di gear chì gira l'agitatore in una velocità periferica di circa 28 à 46 piedi per minutu. Quandu u arbulu gira, a cinta si move u materiale in un muvimentu circular longu a prova, facilitendu u mischju currettu.

U muvimentu di e nastri hè cruciale à u prucessu di blending. A cinta esterna spinghja u materiale versu u centru di u blender, mentre chì a cinta interiore hà da guidà versu i mura di u duru. Stu muvimentu coordinatu crea un flussu dinamicu induve i materiali sò trasportati in e dire lateralmente è axialmente (à l'assi horizontale di u blender). Comu i materiali colpianu in u blender, generanu cunvezione, prumove una mischjina omogena.

U blender di a cinta rializeghja dui azzioni di mischju primariu: radiale è bi-axiale. U mischju radiale implica u muvimentu di u materiale versu u centru, mentre u mischju bi-axiale facilita u muvimentu laterale. This dual action fosters both small-scale random motion (diffusion) and large-scale random motion (convection), along with shear forces that enhance the mixing process. The ribbon's rotation effectively pushes materials upward from the bottom of the container, allowing them to flow in the opposite direction at the top, thus establishing a continuous circulation flow. This thorough movement ensures that different types of materials come into full contact with each other, significantly improving mixing uniformity.


Sì avete altre quistioni riguardanti u principiu di u blender di a cinta, sentite liberu di cuntattateci per a cunsultazione. Lasciate a vostra infurmazione di cuntattu, è vi faremu proactivamente à voi in 24 ore per aiutà ti è furnisce risposte à e vostre dumande.
Tempu di Post: Mar-06-2025