
U frullatore à nastri hè un dispositivu di miscelazione largamente utilizatu in diverse industrie, cunnisciutu per a so capacità di mischjà efficacemente polveri è granuli. U so design presenta una vasca orizzontale in forma di U è un albero di miscelazione solidu, cù lame a spirale cunnisciute cum'è nastri attaccate à l'albero. Questa cunfigurazione permette à i nastri è à l'albero di sustene si l'unu l'altru, creendu un ambiente di miscelazione efficiente.
Principiu di Funzionamentu:
Cuncepimentu di u Nastru: I nastri sò cuncipiti in una forma spirale o elicoidale, tipicamente cù un nastru chì move u materiale da una estremità di u frullatore à l'altra, mentre chì l'altru nastru move u materiale in a direzzione opposta. Stu doppiu muvimentu assicura una miscelazione cumpleta.
Flussu di Materiale: L'azione di mischju spinge u materiale versu u centru di u frullatore, chì hè tandu furzatu versu l'esternu da a rotazione di i nastri. Questu crea un effettu di mischju à altu tagliu chì aiuta à ottene una miscela omogenea.
Cisaillement è Miscelazione: Mentre i nastri giranu, u materiale hè sottumessu à forze di cisaillement. L'ingredienti si movenu intornu à a vasca, assicurendu chì ancu i materiali cù diverse dimensioni è densità di particelle possinu esse mischiati uniformemente.
Miscelazione in batch o cuntinua: I frullatori à nastro ponu funziunà sia in prucessi in batch sia cuntinui, secondu l'applicazione è u disignu di a macchina.
Scaricamentu: Dopu chì u prucessu di miscelazione hè cumpletu, i materiali ponu esse scaricati per via di una valvula o di una porta in u fondu di a vasca.
Principiu di mischju:
À u core di a funziunalità di u miscelatore à nastro si trova a so azzione di miscelazione, guidata da un mutore à ingranaggi chì face girà l'agitatore à una velocità periferica di circa 28 à 46 piedi per minutu. Quandu l'arburu gira, u nastro move u materiale in un muvimentu circulare longu a canaletta, facilitendu una miscelazione cumpleta.

U muvimentu di i nastri hè cruciale per u prucessu di miscelazione. U nastru esternu spinge u materiale versu u centru di u frullatore, mentre chì u nastru internu u dirige versu i muri di a vasca. Stu muvimentu cuurdinatu crea un flussu dinamicu induve i materiali sò trasportati in direzzioni opposte lateralmente è assialmente (lungu l'asse orizzontale di u frullatore). Quandu i materiali si scontranu in u frullatore, generanu cunvezione, prumove una miscela omogenea.

U miscelatore à nastro riesce à ottene duie azzioni di mischju primarie: radiale è biassiale. U mischju radiale implica u muvimentu di u materiale versu u centru, mentre chì u mischju biassiale facilita u muvimentu laterale. Questa doppia azzione favurisce sia u muvimentu aleatoriu à piccula scala (diffusione) sia u muvimentu aleatoriu à grande scala (cunvezione), inseme cù forze di taglio chì migliuranu u prucessu di mischju. A rotazione di u nastro spinge efficacemente i materiali versu l'altu da u fondu di u cuntainer, permettendu li di scorrere in a direzione opposta in cima, stabilendu cusì un flussu di circulazione cuntinuu. Questu muvimentu cumpletu assicura chì diversi tipi di materiali entrinu in cuntattu cumpletu trà di elli, migliurendu significativamente l'uniformità di u mischju.


Sè avete altre dumande riguardu à u principiu di u frullatore à nastro, ùn esitate micca à cuntattà ci per una cunsultazione. Lasciate e vostre informazioni di cuntattu, è vi cuntatteremu in modu proattivu in 24 ore per aiutà vi è furnisce risposte à e vostre dumande.
Data di publicazione: 06-03-2025