SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

Chì pruduttu pò manighjà un mixer di paddle?

I paddle mixers ponu esse trattati da una varietà di prudutti, cumprese:
Una breve descrizzione di u mixer à pale
Un mixer à pale hè ancu cunnisciutu cum'è un mixer "senza gravità".Hè spessu usatu per mischjà polveri è liquidi, è ancu materiali granulari è polveri.Incorpora alimenti, chimichi, pesticidi, alimentazione, batterie, etc. Hà un sistema di mistura d'alta precisione chì interagisce cù i materiali è mischia bè i materiali, indipendentemente da gravità, proporzione o densità di particella.Appliendu un dispositivu di frammentazione, furnisce a frammentazione di parte.Una gamma di materiali, cumpresi 316L, 304, 201, azzaru di carbone, è altri, sò aduprati per cuncepisce u mixer à pale.
Principii di travagliu di u mixer à pale
nutizie-11
I paddle mixers sò custituiti da paddles.Paddles à diversi anguli trasportanu materiali da u fondu di u tank di mischju à a cima.Diverse dimensioni è densità di cumpunenti anu effetti diffirenti per ottene un risultatu mischju omogeneu.I paddles rotanti si rompanu è combinanu u numeru di prudutti in un ordine puntuale, facendu chì ogni materiale si move rapidamente è bè in u tank di mischju.
Applicazione
I miscelatori di paddle sò usati in una varietà di industrii, cumprese:
nutizie-1
Industria di l'alimentariu - prudutti alimentari, ingredienti alimentari, additivi alimentarii, AIDS di trasfurmazioni alimentari in parechji campi, è l'intermediate farmaceuticu, a birra, l'enzimi biologichi, i materiali di imballaggio alimentari sò ancu utilizati.
Industria agricula - Pesticidi, fertilizzanti, alimentazione è medicina veterinaria, alimentazione avanzata per animali domestici, pruduzzione nova di prutezzione di e piante, terreni cultivati, utilizzazione microbiana, compost biologicu, è greening di u desertu.
Industria chimica - resina epossidica, materiali polimeri, materiali fluoru, materiali di siliciu, nanomateriali, è altre industria chimica di gomma è plastica;Cumposti di siliciu è silicati è altri sustanzi chimichi inorganici è diversi chimichi.
Industria di batterie - Materiale di batteria, materiale di anodu di batteria di litiu, materiale di catodu di batteria di litiu, è produzzione di materia prima di materiale di carbone.
Industria cumpleta- Materiale di frenu di vittura, prudutti di prutezzione di l'ambiente in fibra vegetale, stoviglie comestibili, etc.
Industria Cosmetica - Aduprata per mischjà polveri di ombretti, creme di pasta, è una gamma di altri cosmetichi.I materiali cusmetichi ùn si attaccanu micca à a superficia lucida di u specchiu di u tank.
Materiali adattati per un mixer à pale
Powder, granule, è principii di paddle portanu à menu sfracicà di materiale cà u polu, l'ingredienti anu una differenza di alta densità, è i nastri di riscaldamentu sò più faciuli di mudificà, causannu più calore di paddles.

Chì saria tuttu per i prudutti chì ponu esse trattati da un mixer paddle.Spergu chì vi aiuterà à truvà u megliu pruduttu.


Tempu di Postu: Feb-28-2022