SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

Linea di imballaggio in polvere

Descrizione breve:

In l'ultima dècada, avemu pensatu centinaie di soluzioni di imballaggio miste per i nostri clienti, chì furnisce un modu di travagliu efficiente per i clienti in diverse regioni.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Video

Shanghai Tops Group Co., Ltd. hè un fabricatore prufessiunale per sistemi di imballaggio in polvere è granulari.Specificate in i campi di cuncepimentu, fabricazione, supportu è serviziu di una linea cumpleta di macchinari per diversi tipi di prudutti in polvere è granulari.U nostru scopu principale di travaglià hè di offre i prudutti chì sò ligati à l'industria alimentaria, l'industria agricula, l'industria chimica è u campu di a farmacia è più.

In l'ultima dècada, avemu pensatu centinaie di soluzioni di imballaggio miste per i nostri clienti, chì furnisce un modu di travagliu efficiente per i clienti in diverse regioni.

Linea di imballaggio in polvere 1
Linea di imballaggio in polvere 2

Prucessu di travagliu

Sta linea di pruduzzione hè cumpostu di mixers.I materiali sò messi in i mixer manualmente.
Allora e materie prime seranu mischiate da u mixer è entra in a tramoggia di transizione di l'alimentatore.Allora seranu carricati è trasportati in a tramoggia di riempimentu di l'auger chì pò misurà è distribuisce materiale cù una certa quantità.
U filler di l'auger pò cuntrullà u funziunamentu di l'alimentatore di viti, in a tramoggia di u filler di l'auger, ci hè un sensore di livellu, dà un signalu à l'alimentatore di viti quandu u livellu di materiale hè bassu, allora l'alimentatore di viti funzionerà automaticamente.
Quandu a tramoggia hè piena di materiale, u sensoru di livellu dà un signalu à l'alimentatore di viti è l'alimentatore di viti cesserà di travaglià automaticamente.

Questa linea di produzzione hè adattata sia per riempimentu di bottiglia / vasu è di sacchetti, Perchè ùn hè micca un modu di travagliu cumplettamente automaticu, hè adattatu per i clienti cù una capacità di produzzione relativamente chjuca.

Alta precisione di riempimentu

Perchè u principiu di misurazione di u filler di l'auger hè di distribuisce u materiale attraversu una vite, l'accuratezza di a vite determina direttamente a precisione di distribuzione di u materiale.
I viti di piccula dimensione sò trattati da fresatrici per assicurà chì e lame di ogni viti sò completamente equidistanti.U gradu massimu di precisione di distribuzione di materiale hè garantitu.

Inoltre, u mutore di u servitore privatu cuntrolla ogni operazione di u viti, u mutore di u servitore privatu.Sicondu u cumandamentu, u servo si move à a pusizione è mantene a pusizione.Mantene una bona precisione di riempimentu cà u mutore di passu.

Linea di imballaggio in polvere 3

Facile da pulisce

Tutte e macchine TOPS sò fatti di acciaio inossidabile 304, materiale in acciaio inox 316 hè dispunibule secondu diversi materiali di carattere cum'è materiali corrosivi.

Ogni pezzu di a macchina hè cunnessu da a saldatura completa è a lucidatura, è ancu u spaziu di u latu di a tramoggia, era saldatura piena è ùn ci hè micca spaziu, assai faciule da pulisce.

Pigliate u disignu di a tramoggia di riempimentu d'auger per esempiu, Prima, a tramoggia hè stata cumminata da tramogge su è giù è sconveniente per smantellare è pulisce.

Avemu migliuratu u disignu semi-apertu di a tramoggia, ùn ci hè bisognu di disassemble qualsiasi accessori, solu bisognu di apre a fibbia di liberazione rapida di a tramoggia fissa per pulisce a tramoggia.

Reduce assai u tempu per rimpiazzà i materiali è pulisce a macchina.

Linea di imballaggio in polvere 4

Facile à operà

Tutte e macchine di a Serie TP-PF sò programate da PLC è Touch screen, l'operatore pò aghjustà u pesu di riempimentu è fà u paràmetru direttamente nantu à u touch screen.

SHANGHAI TOPS hà cuncepitu centinaie di soluzioni di imballaggio miste, liberamente per cuntattateci per uttene e vostre soluzioni di imballaggio.

Linea di imballaggio in polvere 5

  • Previous:
  • Next:

  • PRODOTTI RELATI