SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

Linea di imballaggio automaticu è differenza di linea di imballaggio semi-automatica è cumu sceglie?

A linea di imballaggio semi-automatica è a linea di imballaggio automatica sò una linea di imballaggio automatica, sò più avanzati di produzzione muderna è equipaghji di imballaggio.Tramindui in quantu à l'automatizazione pò esse divisu in dui parti, una parte di l'imballaggio automaticu, una parte di l'imballaggio semi-automaticu.Tramindui hannu un processu di imballaggio high-end.Just un saccu di picculi prublemi sò diffirenti, in quantu à u gradu di autumàticu, a diffarenza trà semi-autumàticu è cumplettamente autumàticu hè chì un travagliu dipendente, un funziunamentu unmanned, in paragone, l 'efficienza di pruduzzione linea imballaggio semi-autumàticu pò esse un pocu peggiu, efficienza pruduzzione cumplettamente autumàticu deve esse significativamente più altu chè certi.

Ligna imballaggio semi-autumàticu cum'è un dispenser quantitative autumàticu à aduprà l 'attrezzatura di pruduzzione imballaggio, principarmenti divisu in dui prucessi principali, vale à dì, prima di tuttu, u materiale in u cuntainer pisanu è verificà a scala, seguita da i prudutti imballaggio à sigillari.
Paragunatu à a linea di imballaggio cumplettamente autumàticu, micca solu in a riduzzione di u numeru di uperatori, u travagliu è altri aspetti di i costi di input anu ancu una calata currispondente.

Dopu anni di dati di l'industria mostranu chì a linea di produzzione di imballaggio semi-automatica in polvere hè populari cù parechje industrii, micca solu in l'industria alimentaria hè largamente utilizata, in l'industria farmaceutica, chimica, hardware, pesticidi, chimica di ogni ghjornu è altre industrie sò ancu populari.

Quì ci hè una linea di riempimentu è imballaggio di grande sacchetti semi-automatica da Shanghai Tops Group Co., Ltd.

Linea semi-automatica di riempimentu è imballaggio di sacchetti grandi

Grande linea di riempimentu di sacchetti è imballaggio, principarmenti adattata per a polvera, materiale di pellet è avè bisognu di usà imballaggi di sacchetti grandi. Hè adattatu per imballaggi in bottiglia rotonda di materiali in polvere in l'alimentariu, a medicina, a chimica, l'industria cosmetica è cusì.

Grande linea di riempimentu è imballaggio di sacchetti 1

Linea semi-automatica di riempimentu è imballaggio di grandi sacchetti in u prucessu di imballaggio per implementà l'insaccatura manuale, pesatura automatica, serratura è insaccatura di sacchetti, trasportu è cucitura di u travagliu integratu per assicurà precisu à u stessu tempu, sistema di cuntrollu dinamicu intelligente per visualizà u pesu unicu, cumulativu. output è altri dati, è hà funzioni di almacenamiento è prutezzione di dati.

A linea di produzzione hè principalmente cumposta da una macchina di alimentazione, una miscelatrice, una scherma vibrante, una tramoggia, una macchina di riempimentu è una macchina per cucire.
Di sicuru, l'equipaggiu pò esse aghjuntu o sottrattu secondu e diverse esigenze.

Grande linea di riempimentu è imballaggio di sacchetti 2

A linea di riempimentu è imballaggio di grandi sacchetti semi-automatica hè adattata per pisà è cuce sacchetti chì pesanu da 0,5 à 5 kg, i materiali in polvere granulari ponu esse pesati è imballati, a diferenza hè se a macchina di imballaggio hè una macchina di imballaggio granulare o una macchina di imballaggio in polvere. .

U flussu di travagliu
Insaccatura manuale -> serratura di sacchetti -> pesatura automatica -> fine di pesata -> trasportu -> imballaggio per termosaldatura cuntinuu -> trasportu

Grande linea di riempimentu è imballaggio di sacchetti 3

Chì linea di imballaggio hè adattata per voi, semi-automatica o completamente automatica?

I mudelli di l'industria di l'imballaggio sò assai è variati, ci sò una piccula linea di imballaggio in vacuum, ci hè ancu una linea di imballaggio di film di bobinatura di merchenzie di medie dimensioni, ci sò ancu per 0,5 à 5 kg di linea di imballaggio di sacchetti tessuti (linea di imballaggio in polvere granulare), di sicuru. , Ci sò ancu per u assai grande cum'è una tonna di materiale imballaggio ton sacchetti imballaggio linea.

Una larga gamma di mudelli di imballaggio, cum'è a necessità di cumprà una linea di imballaggio, cumu scegliemu?Chì ci hè a linea di imballaggio hè adattatu per noi?

Esigenze chjaramente definite prima di cumprà!

I bisogni sò sempre u primu elementu, solu chjaru nantu à i so bisogni, hè pussibule di sceglie una macchina di imballaggio per i bisogni.

Sì i vostri bisogni sò: più prezzu, l'efficienza di imballaggio ùn deve esse assai alta.
Cunsigliu di selezzione: linea di imballaggio semi-automatica, u prezzu hè prezzu, l'efficienza di imballaggio ùn hè micca alta, a necessità di supportu manuale.

Sè i vostri bisogni sò: ùn vulete micca a spesa manuale, alta efficienza, è u più senza prublemi u megliu
Cunsiglii di selezzione: prima di tuttu, ùn deve micca bisognu artificiale di esse equipatu di più equipaghji di imballaggio currispundenti, cum'è una macchina automatica di fornitura di sacchetti, ogni tipu d'equipaggiu nantu à a linea di trasportatore, pressa automatica senza equipaggiu, ogni tipu d'equipaggiu di imballaggio cun l'altri cumminati. in una linea di pruduzzione, i bisogni specifichi di quale l'equipaggiu di imballaggio deve esse persunalizatu secondu i bisogni supplementari di u cliente.

A selezzione è l'acquistu di e linee di produzzione installate, deve prima chjarificà i so bisogni, è dopu à a dumanda di truvà i produttori di macchine imballaggio.


Tempu di Postu: Nov-02-2022