SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

Breve introduzione di Shanghai Tops Group Ribbon Mixer

Shanghai Tops Group Equipment Co., Ltd. hè una impresa prufessiunale chì cuncepisce, fabrica è vende macchine per imballaggi in polvere è granulari è intraprende una serie completa di prughjetti.Cù l'esplorazione cuntinua, a ricerca è l'applicazione di a tecnulugia avanzata, u sviluppu di a cumpagnia hà cuminciatu à piglià forma, è hà una squadra innovativa composta da tecnichi prufessiunali, ingegneri è persunale di serviziu di vendita è post-vendita.Tutti i prudutti pruduciuti da a cumpagnia rispondenu à i requisiti GMP.Cù tecnulugia di cuncepimentu di l'ingegneria avanzata è un sistema d'equipaggiu di alta qualità, a nostra cumpagnia hà passatu a certificazione CE.

Breve introduzione di u miscelatore di nastri Shanghai Tops Group

A miscelatrice di doppia cinta hè u strumentu di mistura più populari cù costu di mantenimentu bassu.Puderanu esse aduprati per mischjà guasi ogni pruduttu in polvere & Granule, cum'è farmaceutica, nutraceuticals, è prudutti alimentari di ogni tipu, fertilizzanti, stucco, argilla, terreni di potting, pittura, plastica, chimichi, etc.I blenders di nastri ben cuncepiti sò abbastanza veloci da mischjà è facili da carica è scaricate.

À u listessu tempu, a miscelatrice di nastri hà ancu e seguenti caratteristiche:
1. Bona uniformità di mischjà: Hè custituitu da una cinta interna è esterna chì furnisce u flussu contra-direzionale mentre mantene u pruduttu in u muvimentu custanti in tuttu u bastimentu.
2. Safe use: U mixer hè furnutu cù diversi dispusitivi di sicurità per prutege a sicurità di l'operatori.
3. Qualità di sicurità sanitarie: Tutti i pezzi di travagliu sò cunnessi da a saldatura piena.Nisuna polvere residuale è faciule da pulisce dopu a mischju.
4. Bonu effettu sigillatura: U sigillo di u nostru mixer adopra un disignu labirintu (u disignu sigillo hà ottenutu una patente naziunale, numeru di patenti :) è adopra u materiale di sigillatura di a marca German Bergman, chì hè più resistente à l'usura è più durable.
5. Diversi inlets: U cuncepimentu di coperchio superiore di u cisterna di mischju di u blender in polvere di nastri pò esse persunalizatu secondu u requisitu di u cliente.Sè avete bisognu di carica manualmente u mixer, pudemu persunalizà l'apertura di u coperchiu tutale per una carica manuale conveniente.Pudemu risponde à tutti i vostri bisogni persunalizati.
6. Diversi mudelli per sceglie: U nostru mudellu più chjucu hè 100L, è u mudellu più grande pò esse persunalizatu à 12000L.
7. Easy à upirari: panel cuntrollu inglese hè còmuda di u vostru funziunamentu.


Tempu di Postu: Mar-09-2021