SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

Breve introduzione à e caratteristiche è u sviluppu di a linea di riempimentu è imballaggio di bottiglia rotonda in polvere

24

Inseme à u sviluppu acceleratu di a sucietà, a qualità di vita di e persone cuntinueghja à prugressu, a dumanda di u mercatu domesticu di imballaggi cuntinueghja à aumentà, cusì accelerà ancu u rapidu sviluppu di l'industria di a macchina di riempimentu, l'industria farmaceutica è chimica cum'è un sviluppu à alta velocità di l'industria domestica. industria, e so prospettive di u mercatu, u putenziale di sviluppu hè enormu, assai cumpagnie di produzzione di machini di riempimentu domesticu sò ancu guidati, una varietà di equipaghji di imballaggio chì prima anu un progressu à salti è limiti.Pigliate e caratteristiche di prestazione di imballaggio di a linea di riempimentu è imballaggio di bottiglia rotonda in polvere.

25

A linea di ligame per a polvera granulare è altri materiali, misurazione automatica di riempimentu, sigillatura pò etichettatura linea di produzzione, cù gestione automatica di latte, alimentazione, misurazione, riempimentu, sigillatura, capping, etichettatura è altre funzioni.Tutte e parti in cuntattu cù i materiali sò in acciaio inox, tutta a linea hè cuntrullata da PLC, misurazione di servomotore, cù i vantaghji di alta precisione, veloce veloce, etichettatura precisa, codice spray chjaru è precisu, etc. Hè adattatu per a maiò parte di i prudutti in polvere. è prudutti speciali di riempimentu, capping, etichettatura è altri imballaggi.

L'intera linea di l'equipaggiu hè cuncepita secondu u standard GMP, chì risponde cumplettamente à i requisiti naziunali di igiene alimentaria è realizà veramente l'azzione cumplettamente automatica di a linea, assicurendu chì u persunale ùn tocca micca i prudutti durante tuttu u prucessu di produzzione, è u prucessu di produzzione. hè cumplettamente trasparenti è più affidabile.

I pareti internu di i cuntenituri in cuntattu cù i materiali sò lucidati, è e strutture chì sò spessu disassemblate è pulite sò cunnessi cù pezzi faciuli di caccià per assicurà chì hè faciule di gestisce l'igiene quandu u cambiamentu o u pruduttu hè cambiatu. .

A precisione di riempimentu di u sistema pò esse cuntrullata in ± 1-2g, chì ponu risponde à i requisiti di precisione di diversi prudutti.

A linea di riempimentu è imballaggio in polvere di bottiglia rotonda hà una forte flessibilità è pò esse largamente appiicata à a produzzione è a trasfurmazioni di una varietà di prudutti, chì ghjucanu un rolu impurtante in l'industria alimentaria, farmaceutica, chimica di ogni ghjornu è altre industrie.Pulveru di bottiglia rotonda di riempimentu è a linea di produzzione di imballaggio hè spessu ligata à a qualità di i prudutti è l'efficienza di a produzzione, l'efficienza di l'affari, hè più è più imprese di produzzione è trasfurmazioni sò generalmente preoccupate per e so prospettive di sviluppu ponu esse vistu.

26

Shanghai Tops Group Co., Ltd hè un fabricatore prufessiunale per i sistemi di imballaggio in polvere è granulari. Sò specializati in i campi di cuncepimentu, fabricazione, supportu è serviziu di una linea completa di macchinari per diversi tipi di prodotti in polvere è granulari. linea di pruduzzione imballaggio, u so prestazione superiore, bona qualità, bonu serviziu, pò maximizà u risparmiu di costu, migliurà l'efficienza di a pruduzzioni, micca solu per l'impresa per creà benefici maiò, ma ancu per riduce a contaminazione di l'ambiente.

Cridemu chì u vantaghju cumpetitivu di a linea di produzzione di riempimentu di bottiglia rotonda è imballaggio diventerà sempre più evidenti in u mercatu futuru, è l'affari domestici utilizanu u so prugressu cuntinuu per furnisce i clienti cun imballaggi più convenienti.


Tempu di post: 22-oct-2022