SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

Capping Machine chì forma una linea di imballaggio

A macchina di tappatura hà una vitezza veloce di tappi di vite, un percentinu di passaghju altu, è hè faciule d'utilizà.Pò esse usatu nantu à buttigli cù tappi a vite di diverse dimensioni, forme è materiali.Pò esse usatu in ogni industria, sia per imballaggio in polvere, liquidu o granule.Quandu ci sò tappi a vite, una macchina di tappatura hè in ogni locu.

U prucessu di travagliu

Macchina di tappatura chì forma una linea di imballaggio 1

U sistema di cuntrollu di capping dispone è pusizioni u tappu horizontalmente à 30 gradi.Quandu a buttiglia hè siparata da a fonte di imbottiglia, passa per l'area di u tappu, purtendu u tappu è copre a bocca di l'buttiglia.A buttiglia avanza nantu à a linea di trasportu, è a tapa si apre.Mentre u tappu passa per trè pariglii di roti di capping, u cinturione di capping sfraccia forte.I roti di capping furniscenu pressione à i dui lati di u tappu, u tappu hè strettu, è a buttiglia hè tappata.

Struttura di a macchina di capping

Cappatrice chì forma una linea di imballaggio 2

Formazione di a linea di imballaggio

Una linea di imballaggio hè furmata cumminendu a macchina di tappatura di buttiglia cù l'equipaggiu di riempimentu è di etichettatura.

1. Unscrambler di bottiglia + filler auger + capping machine + foil sealing machine

Capping Machine chì forma una linea di imballaggio 3

2. Scrambler di bottiglie + riempitore a coclea + macchina tappatrice + macchina per sigillatura di fogli + macchina per etichettatura

Capping Machine chì forma una linea di imballaggio 4

Industria di l'applicazioni

Hè per l'alimentariu, farmaceutica, cusmetica, chimica agricula, cusmetichi, è altre industrie di vari tipi di buttiglia di u tappo a vite.

Capping Machine chì forma una linea di imballaggio 5


Tempu di post: 14-ghjugnu-2022