SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

Differenza trà u miscelatore à paddle à un arbre è doppiu

In u blog di l'oghje, aghju da scopu di dà una panoramica di e differenze trà i miscelatori à paddle à un arbre è à duppiu.

Chì ghjè u principiu di funziunamentu di u mixer à pale?

Per un miscelatore monoalbero a pale:

xrhgdf (1)

Un mixer à pale à un arbre hè custituitu da un arbulu unicu è pale.Paddles lancianu materiali à parechji anguli da u fondu di u tank di mischju à a cima.Diversi dimensioni è quantità di materiali anu un rolu à ottene un impattu uniforme di mistura.I paddles rotanti fracassanu è mischianu a maiò parte di u pruduttu, furzendu ogni pezzu à muvimenti rapidamente è putenti attraversu u tank di mistura.

Per miscelatori a pale a doppia albero:

xrhgdf (6)

E lame propulse i materiali chì sò mischiati avanti è avanti.L'area d'integrazione trà l'arbureti gemelli si taglia è si divide, è hè cumpletamente cumminata istantaneamente è ugualmente.

1. Un mixer paddle cù dui fusti di paddle horizontale, unu per ogni paddle, hè cunnisciutu com'è "mixer paddle doppiu shaft".

2.Crossover è patho-occlusion sò mossi cù l'equipaggiu di guida cù dui fusti di paddle cross.

3. Durante a rotazione d'alta veloce, a pala rotante crea forza centrifuga.U materiale hè versatu in a mità superiore di u cisterna di paddle mixer è dopu scende (u vertice di u materiale hè in un statu chjamatu senza gravità immediata).

Eccu i materiali adattati per u paddle mixer:

Un misturatore di paddle unicu hè utilizatu per mischjà diverse polveri, polveri spray liquidi, polveri cù granuli, granuli cù granuli, etc.Pò esse ancu usatu per cumminà materiali cù una grande diferenza di densità.Hè largamente appiicata in l'alimentariu, i chimichi, i farmaceutichi, i cusmetichi, l'agricultura, a custruzzione, etc.

Un mixer di paddle à doppia machja hè largamente utilizatu in a mistura di polveri è polveri, granulari è granulari, granulari è polveri, è pasta o materiale appiccicosu;hè applicabile in l'alimentariu, i chimichi, i pesticidi, i materiali per l'alimentazione, l'applicazioni di batterie, etc.

Ci sò diffirenzii trà i dui tipi di paddle mixer:

forma di cisterna, albero doppiu, rotazione daretu à l'altru, è forma di scaricamentu.

Mixer à pale à un arbre

xrhgdf (5)

Single Shaft

xrhgdf (3)

Mixer à palette à double arbre

1.Mixing Tank

2.Lid Mixer

3.Motore è reducer

4.Discharge

5.Frame

6.Watching Window

xrhgdf (2)

Doppiu Shaft

xrhgdf (7)

In un mixer di paddle, ci hè una opzione per una finestra di visualizazione.Dipende da u disignu destinatu di u cliente se vulete persunalizà u disignu pull and push di a finestra di visualizazione.

xrhgdf (4)

Chì saria a diffarenza trà i dui tipi di paddle mixer, i miscelatori di paddle single-shaft, è duppiu paddle mixers.Spergu chì amparate è stabilisce e differenze trà i dui tipi di paddle mixers.


Tempu di Postu: Feb-23-2022