SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

Diversi Tipi di Mixer di Polvere

U miscelatore di polvere hà diversi tipi è funzioni.Ogni tipu hè utilizatu per mischjà diversi materiali, cum'è polvere, polvera cù liquidi, prudutti granulari è materiali solidi.

2

A maiò parte di l'industrii chì utilizanu mixer di polveri sò chimichi, farmaceutichi, alimentarii è agriculi, etc. Hè pruvatu à mischjà i materiali secondu a vostra mistura desiderata in menu di pocu tempu.Quessi sò tutti fatti di materiali in acciaio inox.Tutte e parti di cunnessione sò interamente saldate è lucidate à specchiu.Ùn ci hè micca un angulu mortu quandu u mischju hè furmatu.Hè simplice per pulisce è funziunà ancu.

√Alta qualità √sicura per operare √efficace è efficiente

√Facile d'operare √Risultati soddisfacenti

Miscelatore in forma di V

3
4
5

Hà una porta di plexiglass, è hè cumpostu da una camera di travagliu è dui cilindri chì formanu una forma "V".Per u mischju di polvere è granuli, è ancu di mischjà i materiali cù un pocu gradu di mistura è un brevi tempu di mischju, a macchina hà una bona fluidità di materiali.

Alta coerenza, prezzu bassu, è senza almacenamentu di materiale durante u prucessu di mischju

Mixer à double cone

6
7
8

U so usu principale hè a mistura intima secca di solidi chì scorri liberamente.I materiali sò manualmente o da un trasportatore à vacuum alimentati in a camera di mischju per via di un portu di alimentazione rapida.I materiali sò cumpletamente mischiati cù un altu gradu di homogeneità per via di a rotazione di 360 gradi di a camera di mistura.I tempi di u ciclu sò tipicamente in a gamma di 10 minuti.Pudete aghjustà u tempu di mischju nantu à u pannellu di cuntrollu basatu nantu à a liquidità di u vostru pruduttu.

Alta stabilità, prezzu bassu, è senza almacenamentu di materiale durante a mistura.

Ribbon Mixer

9
10
11

Hè cumunimenti usatu per mischjà polveri, polveri cù liquidu, polveri cù granuli, è ancu a piccula quantità di cumpunenti.Un mixer à ruban se distingue par son design horizontal en U et son agitateur rotatif.L'agitatore hè custituitu di nastri elicoidali chì permettenu u muvimentu cunvectivu di flussu in duie direzzione, risultatu in u mischju di particelle in polvere è in massa.Hà un funziunamentu affidabile, qualità stabile, pocu rumore, una longa vita, è hè faciule d'installà è di mantene.

Mixer à palette à arbre unique

12
13
14

Hè statu dimustratu per esse utile per mischjà polveri, materiali granulari è materiali in massa cù liquidi o pasti.Pò esse usatu cù risu, fagioli, farina, noci, o qualsiasi altri cumpunenti granulari.Cross-mixing hè causatu da un angolo variatu di e lame mischjendu u pruduttu in a macchina.Hà una bona qualità, risultatu in un mischju intensivu è un altu effettu di mischju.

Mixer à palette à double arbre

15
16
17

Un mixer à paddle à duppiu o un mixer senza gravità pò esse usatu per cumminà polveri è polveri, granulari è granulari, granulari è polveri, è liquidi in picculi quantità.Havi una misturatrice d'alta precisione chì produce una mistura perfetta di ingredienti cù gravità, proporzioni è dimensioni di particella variate.Crea a frammentazione di parte unendu l'equipaggiu di frammentazione.


Tempu di Postu: Dec-09-2022