SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

Tipu di scaricamentu è applicazione di u miscelatore horizontale di nastri

Hè impurtante di sapè nantu à i diversi tipi di scaricamentu è l'applicazioni di i miscelatori di nastri.

Prima, avemu da capisce ciò chì hè un mixer ribbon è i so principii di travagliu.

Cos'è un mixer di nastri?

U miscelatore di nastri hè unu di i più versatili, costuali, è largamente utilizati per cumminà diverse polveri, cumpresi polveri cù liquidi, polveri cù granuli, è solidi secchi in tutte l'industrii di processu, chì varieghja da i chimichi generali à l'alimentariu, i farmaceutici, i chimichi agriculi. , è polimeri.

U principiu di funziunamentu di u mixer ribbon

图片1

Stu miscelatore di nastri in acciaio inox hè custituitu da parti di trasmissione, agitatori di nastri gemelli è una camera in forma di U.Un agitatore di ribbon hè custituitu da un agitatore elicoidale internu è esterno.A cinta esterna move i materiali in un modu, mentre chì a cinta interna si move i materiali in l'altra manera.I nastri giranu apprussimatamente per spustà i materiali sia radialmente sia lateralmente per assicurà i mischi in tempi brevi di ciclu.

Cume di a struttura di u mixer di nastri?

图片2

U ribbon mixer hè custituitu da e seguenti parti:

1. Copertura / Copertura

2. Box Control Electric

3. Cisterna

4. Motor & Reducer

5. Valve di scaricamentu

6. Frame

7. Caster / Wheels

Quandu si tratta di scaricamentu di materiale, hè impurtante cunnosce i diversi tipi di scaricamentu è e so applicazioni, cusì pudemu sceglie a megliu valvola di scaricamentu per a nostra macchina di miscelatore di nastri.

Una vàlvula di scaricamentu pò esse vistu in u fondu di u mixer di nastri.

Diversi tipi di valvole di scaricamentu è applicazioni

A valvula di scaricamentu di u miscelatore di nastri pò esse operata manualmente o pneumaticamente.Valvole opzionali: valvola a lembo, valvola a farfalla e valvola scorrevole.

Chì ghjè u tipu pneumaticu?

A scarica pneumatica assicura chì ùn ci sia micca materiale è ùn ci hè micca un angolo mortu quandu si mischjanu.Hè megliu sealing cà u manuale.Hè assai più faciule per uperà.A liberazione rapida di materiale è senza residui sò dui vantaghji di a scarica pneumatica.

图片4

- Eccu l'interruttore di scaricamentu

- Accendete, è u trappulu di scaricamentu si apre.

-Allora, escerà a polvara.

Chì ghjè u tipu Manuale?

图片5

U scaricamentu manuale hè u modu più convenientu per cuntrullà u flussu di u materiale di scaricamentu.

Valve à clapet

图片6

A vàlvula Flap hè una flap ligeramente cuncava à u centru fondu di u tank.Una valvula flap hè una valvula unidirezionale cunvinziunali chì permette à i materiali di scorri in una direzzione mentre impedisce a quantità chì perde.

Valve à farfalla

图片7

A vàlvula di farfalla hè più cunvene per i materiali semi-liquidi perchè u materiale scorrirà facilmente attraversu a vàlvula.

Valve à coulisse

I valvole di scorrimentu sò cumpunenti per l'alimentazione di materiale in massa.In ogni locu chì deve esse alimentatu i materiali in massa, moverà i materiali per scaricamentu.E valvole di scorrimentu sò cumunimenti aduprate per cuntrullà u flussu di materiali in è fora di u mutore.

Stu tipu di scaricamentu è l'applicazione di u miscelatore di nastri horizontale sò assai utili per sceglie u megliu tipu di scaricamentu è valvola.Spergu chì stu blog vi guidà à traversu u vostru apprendimentu di u mixer di nastri.


Tempu di Postu: Feb-07-2022