SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

Doppiu Paddle Mixer Funzione è Applicazione supplementari

Un mixer à doppia paleta hè ancu cunnisciutu cum'è un mixer senza gravità.Hè cumunimenti usatu per cumminà polveri è polveri, granulari è granulari, granulari è polveri, è uni pochi di liquidi.Havi una misturatrice d'alta precisione chì risponde à u mischju è mischia bè ingredienti cù diverse gravità, proporzioni è dimensioni di particella.Produce a frammentazione di porzioni aghjunghjendu l'equipaggiu di frammentazione.

Doppia giacca funzione di raffreddamentu è riscaldamentu

Sistema Spray

usatu 2

Impostazioni di u tempu

A selezzione di u tempu di mischju nantu à u mixer doppia paddle sò "ore, minuti è seconde".

Ajustamentu di a velocità

A velocità di u mixer doppia paddle pò ancu esse persunalizata aghjunghjendu un convertitore di frequenza.Pudete aghjustà u tempu basatu nantu à u materiale è u metudu di mischju.

U sistema di spruzzo per u liquidu applicatu à i materiali secchi pò ancu esse persunalizatu cù un mixer doppia paddle.Hè custituitu da una pompa, ugelli è un hopper.Cù sta tecnica, una piccula quantità di liquidu pò esse mischjata cù materiali pulveri.

Piattaforma di travagliu

usatu 3

E funzioni di rinfrescante è di riscaldamentu di u miscelatore doppia paddle ponu ancu esse persunalizate.Questa funzione hè destinata à mantene u fretu o u calore.

Aghjunghjite una capa fora di u tank è mette in l'interlayer per uttene u materiale di mischju friddu o caldu.L'acqua hè tipicamente appiicata per generà vapore frescu è caldu, mentri l'electricità hè aduprata per generà calore.

usatu 4

Sistema di filtrazione è barometru

L'interfaccia di plug rapidu hè direttamente cunnessu à u compressore d'aria.

usatu 5
usatu 6
usatu 7
usatu 8

U travagliu nantu à a doppia paddle mixer hà bisognu di l'usu di scale.

 

Applicazione:

 usatu 9

U miscelatore di paddle à doppia albero hè comunmente utilizatu in industrii cum'è:

L'industria di l'alimentu - i prudutti alimentari, l'ingredienti alimentari, l'additivi alimentarii l'AIDS di trasfurmazioni alimentari in parechji campi, è in l'intermediu farmaceuticu, a birra, l'enzimi biologichi, i materiali di imballaggio alimentari sò ancu largamente usati.

Industria agricula- Pesticidi, fertilizzanti, mangimi è medicina veterinaria, alimentazione avanzata per animali domestici, pruduzzione nova di prutezzione di e piante, è in terreni cultivati, utilizzazione microbiana, compost biologicu è inverdimentu di u desertu.

Industria chimica- Resina epossidica, materiali polimeri, materiali fluoru, materiali di silicone, nanomateriali è altre industria chimica di gomma è plastica;Cumposti di siliciu è silicati è altri sustanzi chimichi inorganici è diversi chimichi.

Industria di batterie - Materiale di batteria, materiale di anodu di batteria di litiu, materiale di catodu di batteria di litiu è produzzione di materia prima di materiale di carbone.

Industria cumpleta- Materiale di frenu di vittura, prudutti di prutezzione di l'ambiente in fibra vegetale, stoviglie comestibili, etc.


Tempu di post: Jul-25-2022