SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

Etichettatrice piatta

Stu blog vi mostrarà l'applicazioni è e caratteristiche nantu à una macchina di etichettatura piatta.Sapemu di più nantu à a macchina di etichettatura piatta!

Etichettatrice piatta 1

Descrizzione di u produttu è Applicazioni

Utilizà:Ottene l'etichettatura automatica di l'etichetta adesiva o film adesivu nantu à a superficia plana o grande superficia radicale di i prudutti.

Etichetta applicabile:etichette adesive;filmi adesivi;codice di cuntrollu elettronicu, codice à barre etc.

Pruduttu Applicabile:I prudutti chì devenu esse etichettati cù l'etichetta di carta o l'etichetta di film nantu à a parte superiore, l'obliquità di u fondu, u latu di rugosità o a superficia piatta di scatula di carta, scatula di casu, tappu di buttiglia, tazza, scatula cosmetica, buttiglia quadrata / piatta, cumpunenti elettrici, batteria, ecc.

Opzione:1. stampante calda / macchina di codice 2. Funzione di alimentazione automatica (sicondu u pruduttu) 3. Funzione di alimentazione automatica (sicondu u produttu) 4. Aghjunghje a pusizione di etichettatura 5. Altra funzione (cum'è esigenza di u cliente).

Etichettatrice piatta 2

Features

1.Effettu:U disignu automaticu pò migliurà l'efficienza di l'etichettatura, a precisione è a qualità è a stabilità;Evite parechji prublemi, cum'è a bassa efficienza di l'etichettatura di u travagliu, l'etichettatura skew, bolla, arrughe, etichettatura irregulare etc.Riduce u costu di u produttu in modu efficace è rende u pruduttu più bellu chì porta u pruduttu à esse più competitivo.

2.Adopt standard PLC+ schermu tattile + mutore stepper + sistema di cuntrollu elettricu di sensori standard.altu coefficient di sicurità;Interfaccia umana-macchina di scrittura inglese cumpleta;hà avanzatu funziunamentu ricurdari funziunamentu di funziunamentu è funzione d'insignamentu;còmuda d'utilizà è faciule da mantene.

Etichettatrice piatta 3

3.U disignu intelligentechì permettenu à l'utilizatori di aghjustà meccanicamente una combinazione di struttura è l'avvolgimentu di l'etichetta, facilita l'aghjustà a pusizione di etichettatura liberamente (pò esse fissatu facilmente dopu l'aghjustamentu).Tutti questi facenu u cambiamentu di diversi prudutti è l'avvolgimentu di l'etichette più simplice è risparmià tempu.

4.Adopt struttura di eliminazione di gap guida di u produttuè etichetta struttura anti-deviazione.A precisione di u locu di l'etichettatura raggiunge ± 1 mm;

5.Has a funzione detecting autumàticuper piantà l'etichettatura s'ellu ùn ci hè micca una buttiglia è a funzione di correzione automatica s'ellu ùn ci hè micca etichetta.Risolve u prublema di miss labelling causatu da u rotulu di l'etichetta.

6.Has funzione alarme culpè, funzione di cunti di pruduzzione, funzione di risparmiu d'energia (a macchina serà in modalità standby quandu ùn ci hè micca un passaghju di l'etichetta in un certu tempu), è a funzione di ricurdà a quantità di produzzione;Funzione di prutezzione di i paràmetri.

Parametri

Etichettatrice piatta 4

Precisione di l'etichettatura

± 1mm ​​(esclude u pruduttu è a deviazione di l'etichetta)

Velocità di etichettatura

600-1200BPH (in relazione à a dimensione di u produttu)

Dimensione di u produttu applicabile

15≤width≤200mm, length≥10mm

Dimensione di l'etichetta applicabile

15≤width≤130mm, length≥10mm

Dimensione di tutta a macchina

1600 × 800 × 1400 mm (lunghezza × larghezza × altezza)

Alimentazione elettrica

110/220V 50/60HZ

Pesu

180 kg


Tempu di Postu: 27-Sep-2022