SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

Opzioni di u Mixer Blender Ribbon

In questu blog, andaraghju nantu à e diverse opzioni per u mixer blender ribbon.Ci hè una varietà di opzioni dispunibili.Dipende da e vostre specificazioni perchè u mixer di blender di nastri pò esse persunalizatu.

Cosa hè Ribbon Blender Mixer?

U miscelatore di ribbon blender hè efficace è spessu usatu per cumminà parechje polveri cù liquidi, polveri cù granuli è solidi secchi in tutte l'operazioni industriali, in particulare l'industria alimentaria, pharma, agricultura, chimichi, polimeri, etc. risultati cunsistenti, alta qualità, è pò mischjà in un cortu piriudu di tempu.

Principiu di travagliu di Ribbon Blender Mixer

Figura 1

U miscelatore blender Ribbon hè custituitu da agitatori elicoidali interni è esterni.A cinta interna move u materiale da u centru à l'esternu mentre chì a cinta esterna move u materiale da dui lati à u centru è hè cumminata cù a direzzione di rotazione quandu si move i materiali.Le mélangeur à ruban offre un court temps de mélange tout en offrant un meilleur effet de mélange.

Struttura di Ribbon Blender Mixer

Figura 3

À a fine di stu articulu, pudete decide quale opzione di mixer blender hè adattatu per i vostri bisogni.

Chì sò l'opzioni di u mixer blender ribbon?

1. Opzione di scaricamentu-L'opzione di scaricamentu di u blender di nastri pò esse scaricata pneumatica o scarica manuale.

Scarico pneumaticu

Figura 4

Quandu si tratta di scaricamentu rapidu di materiale è senza residui, a scarica pneumatica hà u sigillu megliu.Hè assai più faciule d'operà è assicura chì ùn ci sia micca materiale è ùn ci hè micca un angolo mortu quandu si mischjanu.

Scarico manuale

Figura 7

Se vulete cuntrullà u flussu di u materiale di scaricamentu, a scaricazione manuale hè a manera più còmuda di utilizà.

2. Opzione Spray

Figura 9

U miscelatore blender ribbon hà l'opzione di un sistema di spraying.Un sistema di spraying per mischjà liquidi in materiali in polvere.Hè custituitu da una pompa, una bocchetta è una tramoggia.

3. Opzione doppia giacca

Figura 11

Stu miscelatore di ribbon blender hà a funzione di rinfrescante è di riscaldamentu di una doppia giacca è puderia esse destinatu à mantene u materiale di mischju caldu o friddu.Aghjunghjite una capa in u tank, mette u mediu in a capa media, è fate u materiale mischju friddu o caldu.Hè generalmente rinfriscatu da l'acqua è riscaldatu da u vapore caldu o l'electricità.

4. Opzione di pesa

Figura 13

Una cellula di carica pò esse installata à u fondu di u miscelatore di ribbon blender è aduprata per verificà u pesu.Nantu à u screnu, u pesu tutale di l'alimentazione serà visualizatu.A precisione di u pesu pò esse aghjustata per risponde à e vostre esigenze di mistura.

Queste opzioni di miscelatore di blender sò assai utili per i vostri materiali di mistura.Ogni opzione hè utile è hà una funzione specifica per fà u mixer blender ribbon faciule d'utilizà è risparmià tempu.Pudete cuntattateci o visitate i nostri siti web per truvà u mixer blender di nastri chì avete bisognu.


Tempu di Postu: Feb-18-2022