SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

Macchina di riempimentu semi auto

Parlemu di a macchina di riempimentu semi-automatica in u blog d'oghje.

Macchina di riempimentu semi-auto 1

A macchina di riempimentu semi-automatica hè custituita da un host dosatore, una scatula di distribuzione elettrica, un armariu di cuntrollu è una scala elettronica.

U Shanghai Tops Group hà lanciatu una nova macchina di riempimentu semi-auto chì pò misurà, riempie è eseguisce altre attività.Hè utilizatu per imballà sia in polvere fluente sia prudutti granulari illiquidi cum'è u latte in polvere.Hè rapidu è efficace per via di u travagliu di un filler di auger è di u seguimentu in tempu reale.

Semu un fornitore di macchine di imballaggio prufessiunale chì hè specializatu in u disignu, a fabricazione, u sustegnu è u serviziu di una linea completa di machini per vari prudutti liquidi, in polvere è granulari.Hè utilizatu in l'agricultura, chimica, alimentazione, campi farma, è più.Semu cunnisciuti per i nostri cuncetti di cuncepimentu avanzati, supportu tecnicu espertu è macchine di alta qualità.

Tops-Group aspetta di furnisce un serviziu eccezziunale di macchina è prudutti basati nantu à i so valori corporativi di TRUST, QUALITY, è INNOVAZIONE!Travagliemu inseme per custruisce relazioni preziose è un futuru prusperu.

Tipi di macchine di riempimentu semi-auto è usu:

Macchina di riempimentu semi auto 2

Tipu di Desktop

U tipu di desktop hè una versione più chjuca di una tavola di laboratoriu.A so forma distintiva u face adattatu per materiali fluidi o di bassa fluidità.Questa macchina di riempimentu di polvere pò fà sia dosa è riempimentu.

Macchina di riempimentu semi-auto 3

Macchine Standard è High-Level

I tipi standard è di livellu sò ideali per dispensà a polvera secca in sacchetti, buttigli, lattine, vasi è altri cuntenituri.Un PLC è un sistema di servo drive furnianu alta velocità è precisione durante u prucessu di riempimentu.

Macchina di riempimentu semi-auto 4

Macchine Standard è High-Level

I tipi standard è di livellu sò ideali per dispensà a polvera secca in sacchetti, buttigli, lattine, vasi è altri cuntenituri.Un PLC è un sistema di servo drive furnianu alta velocità è precisione durante u prucessu di riempimentu.

Macchina di riempimentu semi auto 5

Tipu di Big Bag

Hè pensatu per i polveri fini chì sputanu polvera è necessitanu un imballu precisu.Sta macchina misura, riempie, travaglia su è giù, è cetara.Basatu nantu à u signale di feedback da u sensoru di pesu mostratu quì sottu, e macchine di pesatura di polvere è di riempimentu sò ideali per l'additivi di imballaggio, polvere di carbone, polvere di estintore seccu è altre polveri fini.

Applicazione:

Macchina di riempimentu semi-auto 6

Mantenimentu di a macchina di riempimentu semi-automatica:

•Una volta ogni trè o quattru mesi, aghjunghje una piccula quantità d'oliu.

• Ogni trè o quattru mesi, applicà una piccula quantità di grassu à a catena di stir motor.

• A striscia di sigillatura nantu à i dui lati di u binariu di materiale pò diventà fragile dopu à quasi un annu.Se necessariu, rimpiazzà.

• A striscia di sigillatura in i dui lati di a tremu pò cumincià à deteriorate dopu à quasi un annu.Se necessariu, rimpiazzà.

• Mantene un bin di materiale pulito.

• Mantene a tramoggia pulita.


Tempu di post: Aug-03-2022