SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

Tipi di riempimentu semi-autumàticu

Per u blog d'oghje, affrontemu i sfarenti tippi di macchine di riempimentu di polvere semi-automatica.

Chì ghjè una macchina di riempimentu di polvere semi-automatica?

Un host di dosaggio, una scatula di distribuzione elettrica, un armariu di cuntrollu è una scala elettronica custituiscenu a macchina di riempimentu di polvere semi-automatica.

A macchina di riempimentu di polvere semi-automatica pò misurà, riempie è eseguisce altre funzioni.Aduprà per imballà sia in polvere fluente sia prudutti granulari illiquidi cum'è u latte in polvere, per esempiu.Hè per via di u travagliu di un filler auger è u seguimentu in tempu reale, chì hè rapidu è efficace.

Diversi tipi diMacchina di riempimentu di polvere semi-automatica:

 

Tipu di tavulinu desktop

desktop

U tipu di tavulinu di scrittura hè u mudellu più chjucu per una tavola di laboratoriu.Havi una forma unica chì a rende ideale per materiali fluidi o di bassa fluidità.Questa macchina di riempimentu di polvere hè capace di dosà è di riempimentu.

Tipu standard

Tipu standard

Tipu di altu livellu

Tipu di altu livellu

Una macchina di riempimentu di polvere semi-automatica hè un strumentu eccellente per dosà tutti i tipi di polvere secca in sacchetti, buttigli, lattine, vasi è altri cuntenituri.U riempimentu era cuntrullatu da un PLC è un sistema di servo drive chì furnia alta velocità è precisione.

Riempitore di polvere semi-automaticu cù pinza per sacchetti

Riempitore di polvere semi-automaticu cù pinza per sacchetti

Questa macchina di riempimentu di sacchetti hè semi-automatica è vene cun una pinza per sacchetti.Dopu stampatu a piastra di pedale, a pinza di sacchetta mantene automaticamente a borsa in u locu.Dopu à u riempimentu, liberarà automaticamente u saccu.

Tipu di big bag

Tipu di big bag

Questa macchina di riempimentu di polvere hè destinata à i polveri fini chì sputanu rapidamente polvere è necessitanu imballaggi d'alta precisione.Sta macchina misure, dui-riempimentu, up-down u travagliu, etc Basatu nantu à u signale feedback furnitu da u sensor di pisu sottu.E macchine di pesatura è di riempimentu di polvere sò ideali per riempimentu di additivi, polvere di carbone, polvere di estintore seccu, è altri polveri fini chì necessitanu un imballu eccellente.

E macchine di riempimentu di polvere semi-automatica di tutti i tipi sò efficaci è benefiche per qualsiasi industria chì necessita di riempimentu è dosa.Tops Group offre una varietà di mudelli di capacità chì ponu persunalizà per risponde à i vostri bisogni.


Tempu di Postu: Apr-11-2022