SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

A macchina di riempimentu di Big Bag

A macchina di riempimentu di Big Bag 1

Stu mudellu hè principarmenti destinatu à una polvera fina chì sputa facilmente a polvera è richiede un imballaggio d'alta precisione.Sta macchina esegue un travagliu di misurazione, di riempimentu di dui, è di up-down basatu annantu à u signale di feedback furnitu da u sensoru di pisu sottu.Hè ideale per riempimentu di additivi, polvere di carbone, polvere secca di estintore, è altri polveri fini chì necessitanu imballaggi precisi.
Pinza per sacchi pneumatica è piattaforma equipaggiata cù una cellula di carica per a manipulazione.Riempimentu à duie velocità basate nantu à u pesu preset d'alta velocità è un sistema di pesatura cù alta precisione.
U mutore Servo esegue un travagliu up-down mentre conduce a tavola;a tarifa up-down pò esse stabilita à l'aleatoriu;è ùn ci hè micca spouts di polvera durante u riempimentu.
Eseguite in modu stabile cù un servomotore è una taratura cuntrullata da servo drive è precisamente.
U cuntrollu PLC, display touch screen, è operazione faciule d'utilizatore.
Custruzzione in acciaio inox, tramoggia cumminata o tramoggia split, è faciule da pulisce.
Cù un volante per aghjustà l'altezza, hè simplice per accoglie una larga gamma di pesi.
A qualità di u materiale ùn serà micca compromessa cù a stallazione di viti fissi.
Mettite u saccu / lattina (container) nantu à a macchina → cuntainer elevate → riempimentu rapidu, u containeru diminuisce → u pesu righjunghji u numeru predeterminatu → riempimentu lento → u pesu righjunghji u numeru di u scopu → caccià u containeru manualmente.
Per piacè tenete in mente chì u set di pinza pneumatica per saccu è can-hold hè opzionale.Puderanu esse aduprati per riempie una latta di saccu separatamente.
Dui modi di riempimentu sò intercambiabili: riempie per volume è riempie per pesu.U riempimentu per u voluminu hà una alta velocità ma una precisione bassa.U riempimentu di pesu hà una alta precisione, ma una velocità un pocu più bassa.

Si pò cunnette cù:

Alimentatore a vite

Macchina di riempimentu di big bag

A Macchina di Riempimentu di Big Bag 3
A macchina di riempimentu di Big Bag 2

Mixer à nastri

A Macchina di Riempimentu di Big Bag 4

Tempu di Postu: Feb-23-2023