SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

L'usu di Macchine di Riempimentu di Polvere Auger in Diverse Linee di Produzione

Diverse linee di produzzione 1

Scupritemu e diverse linee di produzzione chì sò facilmente accessibili!

● Linia di pruduzzioni semi-automatica

Diverse linee di produzzione 2

I travagliadori in questa linea di produzzione metteranu manualmente a materia prima in u mixer secondu e dimensioni.E materie prime saranu mischiate da u mixer prima di entre in a tramoggia di transizione di l'alimentatore.Tandu seranu carricati è trasportati in a tramoggia di un riempimentu semi-automaticu, chì pò misurà è distribuisce una quantità specifica di materiale.

● Linea di riempimentu di buttiglia / jar cumpletamente automatizata

Diverse Linee di Produzione 3
Diverse linee di produzzione 4
Diverse Linee di Pruduzzione 5

Questa linea di pruduzzione include una macchina di riempimentu automaticu di a coclea cù un trasportatore lineare per imballaggio automaticu è riempimentu di buttigli / vasi.
Stu imballaggio hè adattatu per una varietà di imballaggi di bottiglia / vasetti, ma micca per imballaggi automatici di sacchetti.

● Linea di pruduzzione di riempimentu automaticu di buttiglia / vasu di piastra rotativa

Diverse Linee di Produzione 6

U riempimentu automaticu di l'auger rotativu in questa linea di produzzione hè dotatu di un mandrinu rotativu, chì permette u riempimentu automaticu di a lattina / jar / buttiglia.Perchè u mandrinu rotativu hè adattatu à a dimensione specifica di a buttiglia, sta macchina di imballaggio hè più adatta per buttigli / vasi / lattine di una sola dimensione.
À u listessu tempu, u mandrinu rotativu pò pusà accuratamente a buttiglia, facendu stu stile di imballaggio ideale per i buttigli cù bocca chjuca è un bonu effettu di riempimentu.

● Linea di pruduzzione per imballaggio automaticu di sacchetti

Diverse linee di produzzione 7

Questa linea di pruduzzione include una macchina di riempimentu di auger è una macchina di imballaggio mini-doypack.

A mini macchina di doypack pò eseguisce a consegna di sacchetti, apertura di sacchetti, apertura di zipper, riempimentu è sigillatura, è imballaggio automaticu di sacchetti.Perchè tutte e funzioni di sta macchina di imballaggio sò realizate nantu à una sola stazione di travagliu, a velocità di imballaggio hè di circa 5-10 pacchetti per minutu, facendu adattatu per e fabbriche cù esigenze di capacità di produzzione limitata.

● Rotary bag imballaggio linea di pruduzzioni

Diverse linee di produzzione 8

U riempimentu di l'auger in questa linea di produzzione hè dotatu di una macchina di imballaggio doypack rotativa 6/8.
Tutte e funzioni di sta macchina di imballaggio sò realizate in diverse stazioni di travagliu, cusì a velocità di imballaggio hè assai veloce, intornu à 25-40 sacchetti / per minutu.In u risultatu, hè adattatu per e fabbriche cù una alta capacità di produzzione.

● Tipu lineale di linea di pruduzzioni di imballaggio di sacchetti

Diverse linee di produzzione 9

Questa linea di pruduzzione include un riempimentu di trivella è una macchina di imballaggio doypack di tippu lineare.
Tutte e funzioni di sta macchina di imballaggio sò realizate in diverse stazioni di travagliu, cusì a velocità di imballaggio hè assai veloce, intornu à 10-30 sacchetti / per minutu, facendu adattatu per fabbriche cù esigenze di capacità di produzzione alta.

U principiu di funziunamentu di sta macchina hè quasi identica à quellu di a macchina rotary doypack;l'unica diferenza trà e duie macchine hè u disignu di forma.


Tempu di post: 18-Jan-2023