SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

Etichettatrice à trè lati

Stu blog vi mostrarà l'applicazioni è e caratteristiche nantu à una macchina di etichettatura à trè lati.Sapemu di più nantu à a macchina di etichettatura à trè lati!

Etichettatrice à trè lati 1

Pò travaglià solu o unisce à a linea di produzzione.

L'equipaggiu tutale hè principalmente fattu di acciaio inox è lega d'aluminiu d'altu livellu.A struttura sana hè forte è armoniosa.

Per una buttiglia piatta, buttiglia quadrata è buttiglia di superficia curvatura, a macchina adopta trè lati Guida sincrona catena plastica rigida, chì assicura automaticamente chì l'etichetta nantu à a linea cintrali.

Etichettatrice à trè lati 2

Features

funzione putente;una macchina pò esse usata nantu à quattru tipi di buttigli (buttigli quadrati, tondi, piatti è anormali)

Bona precisione di etichettaturaè stabilità;Neat, senza arrughe, senza bolla.

Etichettatrice à trè lati 3
Etichettatrice à trè lati 4
Etichettatrice à trè lati 5
Etichettatrice à trè lati 6

Adopta una struttura flessibile di stampa superiore è una struttura di guida.U disignu intelligente chì permette à l'utilizatori di aghjustà meccanicamente una combinazione di struttura è l'avvolgimentu di l'etichetta, facilita l'aghjustà a pusizione di etichettatura liberamente.

Hà a funzione di rilevazione automaticaper piantà l'etichettatura s'ellu ùn ci hè micca una buttiglia è a funzione di correzione automatica s'ellu ùn ci hè micca etichetta.Risolve u prublema di miss labelling causatu da u rotulu di l'etichetta.

Aduttà standardPLC + touch screen + mutore stepper + sistema di cuntrollu elettricu di sensori standard.Altu coefficientu di sicurità; Interfaccia umana-macchina di scrittura inglese cumpleta;Hà una funzione avanzata di ricurdà di difetti è funzione d'insignamentu di u funziunamentu;còmuda d'utilizà è faciule da mantene.

Etichettatrice à trè lati 7

Tempu di Postu: Oct-08-2022