SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

Tops Group V Mixer Machine Efficience

Cerchi una macchina V-mixer d'impattu?Sò nantu à a strada bona quandu si tratta di selezziunà u mudellu più adattatu per i vostri prudutti.Per piacè cuntinuà à leghje.

Shanghai Tops Group hè stata in l'industria di e macchine di imballaggio per più di 21 anni.Semu esperti in mischjà, riempimentu è equipaggiu di imballaggio per ogni industria.Avemu vendutu macchine in più di 80 paesi in u mondu.

a1

Per piacè cliccate stu video:

Eccu a macchina V-mixer di alta qualità di Tops Group

U mixer V di u Tops Group hè custituitu da diversi cumpunenti cum'è un tank di mistura, un quadru, un sistema di trasmissione è un sistema elettricu.Utiliza dui cilindri simmetrici per creà una mistura gravitazionale chì face chì i materiali si riuniscenu è si sparghjenu constantemente.Ci hè da 5 à 15 minuti per combina uniformemente dui o più materiali in polvere o granulari.U voluminu di riempimentu cunsigliatu per un blender hè da 40 à 60% di u voluminu tutale di mischju.L'uniformità di mischjà hè più grande di 99%, chì implica chì u pruduttu in i dui cilindri si move in l'area cumuna cintrali cù ogni volta di u v mixer, un prucessu cuntinuu.A superficia interna è esterna di u cisterna di mischju sò cumpletamente saldati è lucidati cù un processu di precisione, risultatu in una superficia liscia, piatta, senza angolo mortu chì hè faciule da pulisce.

a2

 

 

 

U miscelatore Tops Group V hà una basa di tubu quadratu in acciaio inox è un quadru di tubu tondu in acciaio inox.Havi un disignu unicu, hè cumplettamente sicuru, è hè simplice di pulisce.

U nostru v mixer hà una porta di plexiglass di sicurità cù un buttone di sicurità, è a macchina si ferma automaticamente quandu a porta hè aperta, mantenendu l'operatore sicuru.

a3
a4

 

A superficia esterna hè cumpletamente saldata è pulita;ùn ci hè micca almacenamentu di materiale, è a pulizia hè simplice è sicura.Tutti i materiali sò in acciaio inox 304.

 

 

 

L'internu hè cumplettamente saldatu è lucidatu.A scaricazione hè simplice è igienica, senza anguli morti.Havi una barra intensificatrice amovibile (opzionale) chì aiuta à aumentà l'efficienza di mischju.

a5
a6
a7

U convertitore di frequenza permette di aghjustà a velocità.U tempu di mischju pò esse aghjustatu cù un timer basatu nantu à u materiale è u prucessu di mischju.Un buttone inch hè utilizatu per turnà u tank à a pusizione curretta di carica (o scaricamentu) per alimentazione è scaricamentu di materiali.Hà un interruttore di sicurezza per a sicurità di l'operatore è per prevene i ferite di u persunale.

L'entrata di l'alimentazione hà una tappa mobile chì hè facilmente operata pressendu a leva.Hè una striscia di sigillatura di gomma di silicone comestible in acciaio inox cù una bona prestazione di sigillatura è senza contaminazione.

a8
a9
a10

 

 

 

Una rapprisintazioni di a mistura di polvere chì hè caricata in u tank.

Più infurmazione hè dispunibule à u ligame seguente
I mischiatori di Tops Group ponu dà una sperienza di u cunsumadore più soddisfacente.
Mandate una dumanda avà!


Tempu di post: Aug-29-2022