SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

Chì sò i punti di vendita di a macchina di imballaggio di sacchetti?

Figura 2 (1)
Figura 2 (2)

Funzioni:

L'apertura di u saccu, l'apertura di zipper, u riempimentu è u termosaldatura sò tutte e funzioni di una macchina di imballaggio di sacchetti.Puderia occupà menu spaziu.Hè aduprata in una varietà di industrii, cumprese l'alimentu, i chimichi, i farmaceutici è altre industrii.

Durante l'operazione, l'operatore pò osservà tuttu u prucessu di riempimentu da u fronte di a macchina.Intantu, a pulizia hè simplice;basta à apre e porte trasparenti trasparenti frontali di a macchina per accede à tutti i lochi di riempimentu di sacchetti.

A macchina hà una prutezzione piena chì mantene l'operatore luntanu da i cumpunenti in muvimentu mentre a macchina hè in funzione.

1.Inserite u supportu di u saccu.A scatula in saccu pò esse aghjustata cù a rota di a manu per accoglie diverse larghezze di sacchetti.L'operazione hè faciule è cunvene.

Figura 2 (13)

2.U dispusitivu di trasmissioni hè servo-driven, cù un servo motor Panasonic standard, vitezza di risposta rapida, è pricisioni pusizioni excelente.

Figura 2 (3)

3.Mitsubishi PLC, standard di l'industria

Figura 2 (11)

4.U regulatore di temperatura Omron

Figura 2 (4)

5.Schmalz (Schmalz) hè un generatore di vacuum made in Germania.

Figura 2 (10)

6.Produttu finitu consegnatu, cuncepimentu di liberazione rapida, faciule da pulisce.Inoltre, una copertura di sicurezza hè furnita per impedisce chì e mani umane toccheranu e parti mobili di a macchina per a sicurità.

Figura 2 (8)

7.Quandu a porta hè aperta, un sistema di interlocking di sicurezza cù un gradu di prutezzione IP66 avvisà a macchina è a pruvucarà à firmà.

Figura 2 (9)

8.L'asta di movimentu horizontale cù una groove in forma di U facilita à tene è trasportà u saccu / saccu pienu di materiale à a stazione di sigillatura.

Figura 2 (5)

9.Part A di u hopper di transizione hè fissatu.A parte B hè inserita in u saccu / saccu per riempie.

Figura 2 (6)

10.U sustegnu di u saccu / saccu

Mentre riempie, chjappà l'area sopra u zipper.L'area di zipper serà piena di materiale aghjuntu.U saccu pienu hè posizionatu verticalmente in l'alza, allora a polvera in polvere hè facilmente rimessa in daretu.
A polvera puderia contaminà a zona di zipper di u saccu / saccu.A qualità di u sigillu fugliarà o crack.
In u risultatu di a pusizione di presa di a pinza, sta macchina pò riempie più prudutti cà una macchina standard di sacchetti / sacchetti.

Figura 2 (14)

11. Tutte e linee includenu marcatori di linea, chì facilita l'ispezione è u mantenimentu.

Figura 2 (12)

12. Salda a groove d'acciaio inox nantu à u corpu in acciaio inox prima, poi salda u filu à a groove d'acciaio inox.Bellu è funziunale.

Figura 2 (7)


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022