SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

Chì ghjè u disignu di Ribbon Blender?

AS (1)
AS (2)

Cuminciamu à parlà di u disignu diblender a nastriin u blog d'oghje.

Sè vi dumandate quale sò l'usi maiò di un blender di ribbon, sò largamente usati in una varietà di industrii, cumprese a custruzzione, a trasfurmazioni di l'alimentariu, i chimichi è i farmaceutichi.Hè usatu per mischjà u polveru cù u liquidu, u polveru cù granuli, è u polveru cù l'altri polveri.L'agitatore di nastri gemelli, chì hè alimentatu da un mutore, accelera a mistura cunvettiva di ingredienti.

Normalmente, ablender a nastriU disignu include e seguenti parti:

Design a forma di U:

AS (3)

A struttura principale di u blender hè cuncepitu cum'è un U. Saldatura cumpleta hè usata per cunnette ogni cumpunente.Facile da pulisce dopu à mischjà, è senza residui di polvere.L'intera macchina hè fatta di materiali in acciaio inox 304 o 316, secondu a dumanda di i clienti, è ancu a cinta è l'arbulu, è ancu l'internu di u tank di mistura, chì hè cumpletamente lucidatu à specchiu.

Agitatore di nastri:

AS (4)

Un agitatore elicoidale internu è un esterno compone l'agitatore di nastri.U materiale hè spustatu da a cinta interna da u centru à l'esternu, è a cinta esterna rota mentre move u materiale da i dui lati à u centru.Ribbon blenders combina ingredienti rapidamente senza sacrificà a qualità.

Ublender di nastrialbero e cuscinetti:

AS (5)

Aiuta à assicurà un rendimentu coherente durante u prucessu di mischju, è ancu affidabilità è facilità di rotazione.Un funziunamentu senza perdite hè assicuratu da u nostru disignu di sigillatura di l'arbu proprietariu, chì incorpora a pressa di imballaggio Burgan tedesca.

Motor Drive:

AS (6)

Hè una parte impurtante perchè li dà u putere è u cuntrollu, anu bisognu di mischjà in modu efficace.

Valve di scarico:

AS (7)

Durante u mischju, un flap ligeramente cuncavu à u centru fondu di u tank guarantisci una bona sigillata è elimina ogni angulu mortu.Quandu u mischju hè fattu, hè versatu da u blender.

Funzioni di sicurezza:

AS (8)
AS (9)
AS (10)

1. U disignu lentu-aumentu guardà contru à caduta di copertura chì puderia mette in periculu operatori è guarantisci a longevità di a barra di permanenza idraulica.
2. A prucedura di carica manuale hè fatta più faciule, è l'operatore hè tenutu sicuru da i nastri rivolti da a reta di salvezza.
3. Durante a rotazione di ribbon, a sicurità di u travagliu hè garantita da un dispositivu interlock.Quandu u coperchiu hè apertu, u mixer cessà di travaglià automaticamente.


Tempu di post: Feb-22-2024