SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

Chì ghjè u disignu di Paddle Mixer?

Cosa hè u Paddle Mixer Design1

Chì ghjè u disignu di Paddle Mixer?

Cosa hè u Paddle Mixer Design2
Cosa hè u Paddle Mixer Design3

Per principià u tema d'oghje, discutemu u disignu di u mixer di paddle.
Paddle mixers venenu in duie varietà;in casu vi dumandassi ciò chì sò e so applicazioni principali.Sia i miscelatori à pale à duppiu è à un arbre.Un paddle mixer pò esse usatu per mischjà polveri è granuli cù una piccula quantità di liquidu.Hè largamente utilizatu cù noci, fasgioli, sementi è altri materiali granulari.U materiale hè mischju in croce à l'internu di a macchina da una lama angulata à un angolo variatu.

Di genere, u disignu di un mixer paddle hè custituitu da e seguenti porzioni:

corpu:

Cosa hè u Paddle Mixer Design4
Cosa hè u Paddle Mixer Design5

A camara di mischju, chì porta l'ingredienti per esse mischiati, hè u cumpunente principale di u mixer à pale.A saldatura cumpleta hè aduprata per unisce tutte e parti, assicurendu chì nisuna polvera hè lasciata è rende a pulizia più faciule dopu a mistura.

Agitatori a pale:

Cosa hè u Paddle Mixer Design6
Cosa hè u Paddle Mixer Design7

Questi dispusitivi anu effetti di mistura altamente efficaci.Paddles lancianu u materiale da u fondu di u tank di mischju à a cima da diverse anguli.

L'arbre è i cuscinetti di u miscelatore à pale :

Cosa hè u Paddle Mixer Design88

Cuntribuisce à l'affidabilità, a rotazione faciule è a prestazione constante durante u prucessu di mischju.U nostru disignu unicu di sigillatura di l'arburetu, chì usa a pressa di imballaggio Burgan tedesca, guarantisci un funziunamentu senza perdite.

Motor Drive:

Cosa hè u Paddle Mixer Design8

Hè essenziale perchè li furnisce u putere è u cuntrollu necessariu per mischjà bè.

Valve di scarico:

Cosa hè u Paddle Mixer Design9
Cosa hè u Paddle Mixer Design10

Mélangeur à pale à arbre unique : pour garantir une bonne tenue et éliminer les angles morts pendant le mélange, un volet légèrement concave se trouve au centre inférieur du réservoir.U mischju hè versatu da u blender dopu avè finitu di mischjà.

Mixer à palette à double arbre: L'orifice di scarico è l'asse rotativu ùn perderanu mai per via di l'uscita di scarico in forma di "W".

Funzioni di sicurezza:

Cosa hè u Paddle Mixer Design11
Cosa hè u Paddle Mixer Design12
Cosa hè u Paddle Mixer Design13
Cosa hè u Paddle Mixer Design14

1. Disegnu / coperchio d'angulu arrotondatu

Stu disignu hè più sicuru è più avanzatu.Havi una vita utile più longa, una sigillatura superiore è una prutezzione di l'operatore.

2. U disignu lentu-aumentu assicura a longevità di a barra di sughjornu idraulica è pruteghja contra i caduti di coperchi chì puderanu mette l'operatori in periculu.

3. A griglia di sicurità prutege l'operatore da a pala rotanti mentre simplificà u prucessu di carica di manu.

4. Un dispositivu interlock assicura a sicurità di u travagliu durante a rotazione di paddle.U mixer si spegne immediatamente quandu a tapa hè aperta.


Tempu di Postu: Feb-26-2024