SHANGHAI TOPS GROUP CO., LTD

21 anni di esperienza di fabricazione

U vostru numeru 1 di u fabricatore di miscelatori di polvere di fiducia

Fornite diverse tippi di macchine mixer.
Qualità affidata cù più di 21 anni di sperienza di fabricazione.

U vostru numeru 1 Trusted Powder M1


Shanghai Tops Group hà sviluppatu un miscelatore di nastri in un novu tipu di dispusitivu di mischju chì hè intensamente efficace, omogeneu, bassu in usu d'energia, bassa contaminazione è bassa in rottura.Un disignu unicu permette un mischju veloce di materiali.
U ribbon mixer hè appiicatu per mischjà un polveru seccu cù polveri, polveri è granuli, è polveri cù una piccula quantità di liquidu.Havi ancu un eccellente impattu di mischju.Hè utilizatu in parechje industrii, cumprese farmacia, alimentazione, chimichi, pesticidi è più.
Mixer di nastri di u gruppu Tops:

U vostru numeru 1 Trusted Powder M2

1. A struttura di sigillatura di l'arbulu multi-stadi auto-progettata hè stata pruvata per ottene a tenuta di l'acqua di piena carica, è u sigellu di l'arbulu ùn pruduce micca abrasivi durante l'operazione, chì permette di evità a fuga di materiale in modu efficace.
2. U segellu di l'arbulu hè imballatu cù l'imballaggio di a marca tedesca Burgman è un anellu di rete polimeru di qualità alimentaria per un bonu effettu di sigillatura.
3. L'arburu principale hè un disignu integratu, è ùn ci sò micca fasteners in u tank di mischju, chì elimina in modu efficace u falloff di fastener è i prublemi di deteriorazione di materiale.
4. A valve di scaricamentu hè una valvula in forma d'arcu piena aperta chì riduce l'angolo mortu mistu.U disignu cumplettamente apertu permette un scaricamentu rapidu è menu accumulazione.
5. U mecanismu di cuntrollu di valvula hè una cerniera meccanica chì hè equilibrata.Quandu u materiale hè scaricatu, a pressione di u materiale ùn hà micca un impattu direttu in u cilindru, assicurendu chì u cilindru hà una longa vita di serviziu.Inoltre, a cerniera hè una struttura mobile.Dopu un longu periodu di usu, a fuga causata da l'usura di e parti pò esse risolta aghjustendu a cerniera.

U vostru numeru 1 Trusted Powder M3

6. L'anellu di silicone di copertura hè fattu di silicone di qualità alimentaria, chì ùn hè micca contaminante, ben sigillatu è senza cola, è u disignu di u filu internu impedisce efficacemente u slipping è hè simplice di pulisce è mantene.
7. A cuperta hè una struttura rinfurzata di curvatura chì reduce u pesu mentre mantene a forza adatta.Per assicurà a sicurità quandu a tappa hè aperta, u bordu di a tappa hè cuncepitu cù anguli arrotondati.

U vostru numeru 1 Trusted Powder M4

8. Per evitari u deterioramentu di u materiale causatu da l'accumulazione di materiale, l'internu è l'esternu di tutta a macchina sò saldati è lucidati.

U vostru numeru 1 Trusted Powder M5

9. A valvula di u pirtusu di scaricamentu hè cumplettamente identica à l'arcu di cilindru, cù gel di silice nantu à l'esternu per un bonu sealing è l'acqua pruvata senza fuga.


Tempu di Postu: Nov-29-2022